Jeg liker deg

Dette er også ord til en annen men ikke på bestilling, bare fra mitt hjerte og på grunn av min impulse natur.
 

Jeg liker deg

Jeg føler du er så modig og ekte

Du tør å si hva du mener

Jeg liker det

Jeg liker når noen tør å være uenig

Tør å være sterk nok til å stå i sin egen kraft

Men samtidig respekterer den andre

 

Jeg kjenner deg ikke

Likevel ser jeg deg sånn

Allerede

Vet ikke hvorfor

Men jeg kjenner jeg liker deg

Kanskje kunne vi ikke vært mye sammen

Kanskje er vi begge for ulike til det

Hvem vet

Det spiller ingen rolle

Jeg har ikke behov for å vite det

Jeg ville bare fortelle at jeg liker det du deler

Jeg liker at du er direkte

Jeg liker at du tenker selv

Slik jeg ser det dyrker du ingen guruer

Du finner veien selv

Det du erfarer, deler du modig med andre

Det er jeg glad for

 

Fortsett sånn, kjære deg

Kapp kvister når stien blir smal, så du kommer deg frem

Faller du i en grøft, så kravle opp igjen

Vær deg selv, akkurat som du er

Plant beina på jorda og stå støtt i kraften din

Jeg liker deg

Jeg tror sjelen min må kjenne deg selv om jeg ikke gjør det

Fint at vi er venner

I dag

 

 

14 kommentarer

Siste innlegg