To smårufsete, utålmodige engler er tilbake


Torill Øines, hvis noen ønsker å kjøpe seg en engel. Jeg har en fin en jeg fikk med henne i fjor <3
https://www.facebook.com/ART.Torill/?fref=ts

I går var det to smårufsete engler som var utålmodige

De ville ikke vente

De ville vise seg frem selv om jeg ikke hadde skrever tekst til dem

http://lillasjel.blogg.no/1482166749_19122016.html

I dag var jeg på nett igjen med PC-en

Ordene kom til bildet og da er vel alt i orden

 

Men er damene fornøyd skal tro

Er de enige i teksten

Var det sånn de følte det

Hvorfor hadde de det så travelt

De måtte da vel kunne ventet et døgn

 

De kunne ikke det, nei

Av og til kan man ikke vente

Når man følger hjertet, må man handle i det øyeblikket som føles riktig

Sånn som i går

Når damene ville ut i verden i går, er det nok en grunn til det

Det var kanskje noen de skulle ut til

Noen som ikke ville sett dem i dag

Eller de skulle bli sett sammen med de ordene jeg skrev i går

 

Det er nettopp dette som er å følge hjertet

Det å tørre å gjøre noe selv om du ikke vet hvorfor 

Det tar tid å lære seg å lytte til stemmen i hjertet

Det hvisker nemlig, det roper ikke

Det krever mot

Men når du først  har kommet i gang, vil du få mange, fine øyeblikk

Mange nydelige menneskemøter 

Hjertet vet nemlig så mye mer om oss enn vi er klar over

Det gjemmer på våre innerste ønsker

Hysj, hør

Hører du din stemme

Hører du ditt hjerte hviske til deg

Kanskje det er på tide å høre etter hva det sier

I dag

 

4 kommentarer

Siste innlegg