Ord til andre/readinger

 

Når jeg skriver ord til noen, skjer det på ulike måter

Jeg kan ikke påstå at med sikkerhet hvor eller hvem det kommer fra

Det varierer fra gang til gang

Når jeg får ord fra åndeverden, vet jeg ikke om hva jeg skriver

Jeg må lese det etterpå for å vite

Jeg har en anelse selvfølgelig, jeg skriver jo ordene, men det skjer veldig fort

Noen ganger er det nok fra min sjel til en annen sjel

Jeg kan bruke begge teknikkene i en reading, både åndeverden og klarsynet, intuisjonen min

Kanskje begge delene er fra meg.

Jeg vil aldri være påståelig

For meg er det viktigste at det føles riktig for den som får dem

 

http://lillasjel.blogg.no/1464891896_02062016.html

 

Noen ganger setter jeg meg ned, får noen ord og så skriver jeg resten uten å tenke

Ofte kan jeg få en setning eller er bilde med en gang jeg får forespørselen

Andre ganger må jeg konsentrere meg mer

Jeg må lukke øynene og nøytralisere meg gang på gang, før jeg kan gå videre

Det kan det være ulike årsaker til

Noen er ikke så åpne av seg, det er vanskelig å nå inn

De er kanskje blitt mye såret, er redd for å åpne opp

Andre ganger har det med meg selv å gjøre

At jeg ikke er konsentrert nok, nøytral nok

Jeg går inn i lett transe når jeg skriver

Det vil si at jeg hører alt som blir sagt rundt meg

Jeg skriver jo og er tilstede, men samtidig er jeg litt fjern

Vanskelig å forklare, men du har kanskje opplevd det av og til

At det er som om du våkner opp igjen og ikke vet helt hvor du har vært noen sekunder

Du er litt forvirret

Det er en litt sånn tilstand

Jeg tenker ikke, men lar bare fingrene gå på tastaturet

Ofte takker jeg høyt for timene med maskinskriving jeg hadde som valgfag

Jeg skriver uten å se på tastene

Skriver jeg på ipaden, er det litt annerledes

Det rare er at når jeg skriver der, da er jeg i et litt annet modus

Da er jeg i en rytme inni meg

Det er som om jeg svinger litt, uten at kroppen rører seg

Fingrene danser, nesten som om jeg spiller piano

 

http://lillasjel.blogg.no/1466849045_25062016.html

 

Det rare er jo at jeg skriver om hvordan et menneske har det,uten at jeg kjenner vedkommende

Det kan og være elementer fra fortiden med

Noen ganger er det også med situasjoner som personen ikke har kommet til enda

Hvis ordene blir lest om igjen ved et senere tidspunkt, kan enda mer falle på plass

Mange føler også at det er healing i ordene, at det er noe som forløses

Av og til får jeg nerver

Redd jeg ikke får til

Da må jeg noen ganger gjøre noe annet først eller jeg mediterer

Men oftest hjelper det å skrive de første ordene som dukker opp i hodet

Da vil fingrene som regel skrive videre av seg selv

Det skjer også at jeg synes ordene er merkelige og er redd jeg har bommet

Det er spennende å skrive på denne måten

Men jeg liker det, for det gjør noe godt med hjertet mitt

I dag

http://lillasjel.blogg.no/1467024862_27062016.html

http://lillasjel.blogg.no/1467204164_29062016.html

Hvis du ønsker at jeg skal skrive til deg eller noen du er glad i, ta kontakt på http://Www.facebook.com/lillasjel

Eller SMS 9946 7178. Hvis du ønsker å gi bort ord i gave, husk at du må spørre om lov først. Jeg kan ikke gå inn i noens energier uten at de har gitt sin tillatelse.,

 

#reading #healing #husrens #energier #åndeverden #åndelighet

 

 

 

6 kommentarer
    1. Ja, har tenkt tanken på der også, men samtidig ser jeg at så mye kan spille inn. Noen ganger skal også ordene forsinkes, fordi den som skal ha de, skal opp i en situasjon først. Kanskje skal de høre en sang på radioen før jeg sender den til de 🙂 Det er så mye som spiller inn. Noen ganger, kommer ordene før jeg er blitt bedt om de. Derfor kaller jeg det ord til sjelen, for jeg vil ikke si noe jeg ikke kan gå god for 🙂 karidansen:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg