11.11.2016 Annerledes tanker, vi har fått det vi har hatt fokus på

 

Jeg har noen tanker om presidentvalget i Usa

Annerledes tanker

Dere som følger meg på bloggen, vet at det er noe som opptar meg

Det er at vi er medskapere til vår egen hverdag

Vi skal bestandig ha fokus på løsningen,ikke  problemet

Loven om tiltrekning fungerer som en magnet

Vi tiltrekkes det vi er opptatt av

Du spør deg kanskje hva jeg tenker nå

Jo, jeg tenker at presidentvalget er et typisk eksempel på det

Det vi aller minst forventet og ønsket, jo det skjedde

Hvem hadde vel trodd det på forhånd

 

Så sier du kanskje at det viser at vi fikk noe vi IKKE ville ha

Hvorfor fikk vi det så?

Spør deg selv hvem som har vært ditt fokus det siste året

Hvem har vi snakket om og ledd av

Igjen og igjen har vi foret hjernen vår 

Media har en stor del av æren

Herr president har vært den som har fått mest omtale

 

Vi har fått nettopp det vi har tenkt og snakket mest om

Kanskje vi nå skulle lære av dette

La oss ha fokuset på det vi ønsker oss, ikke det vi ikke vil ha

I dag

 

6 kommentarer
    1. Jeg er så enig. All omtalen og latterliggjøringen har virket mot sin hensikt! Uansett hvor lite sympatisk et menneske fremstår som, så liker jeg ikke den vitsingen og nedrakkinga som er blitt ham til del. Han er den som alle ynder å gjøre narr av og “hate” – og det er liksom “stuerent” å slenge “Dritt”, men det blir jo mest usaklig og dumt! Jeg skrev et innlegg om “Trumpkin” for en stund siden.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg