Ut på tur, El Campello, Alicante

En liten feriehilsen fra El Campello, Alicante

Jeg føler solen skinner min vei når jeg har mulighet til å reise.

Nå skinner den bokstavelig talt, her på Costa Blanca

På bildet øverst ser vi utsikten fra balkongen på hotellet.

Fire døgn på hotell før vi flytter inn i leilighet i bygget ved siden av.

 
Ganske så fint når det står en sjåfør i svart dress og venter på det og kofferten din. 

Der oppe har vi bodd nå siden vi kom.

På toppen her flytter vi så inn, takterasse blir fint.


12. Oktober kom vi ned hit,. Vi sovnet klokken 3 om natten og våknet 7.15 av at det smalt overalt. Første jeg tenkte, var terror, søvnig som jeg var, men jeg hørte jo at det var fyrverkeri. I to timer smalt det så det ristet i bygningene. Det føltes ihvertfall som om jeg hoppet i senga der jeg krampaktig prøvde å sovne. Det var en slags nasjonaldag, de har visst to av dem. I tillegg var det muslimsk festival. Fra 12. -15. Oktober har det vært smell i smell. ILørdag når vi skulle flytte i leilighet var så godt som alt stengt, også matvarebutikkene. Fredagskvelden var også veldig mange restauranter stengt.

 


Men mojito har de heldigvis. 

   

Fullmåne


Festivalen er heldigvis avsluttet, klokka 22 og freden senker seg. 

Månen titter inn og ønsker meg godtatt. 

10 kommentarer

Siste innlegg