I dag tror jeg vi skal snakke om engler

 

I dag tror jeg vi skal snakke om engler.

Jeg kjenner varmen brer seg i kroppen.

Jeg kjenner det blir varmt i nakke og skuldre.

Jeg kjenner det blir varmt i magen.

Jeg kjenner et velbehag.

Jeg kjenner en ro senke seg ned i kroppen.

Det er en god følelse.

Kroppen blir tung og avslappet.

 

Hva er vel egentlig engler

Er det mennesker med vinger

Nei, det er vel ikke det.

De er lysvesener.

Fra en annen dimensjon, fra en annen bevissthet enn vi kan nå.

De er her for å passe på oss.

Så hvorfor er de ikke her hele tiden.

Det kommer an på hvilke avtale vi har gjort,  før vi kom hit.

Det er en del opplevelser vi skal ha.

Det er ikke alt som skal forhindres.

 

Englene er ren kjærlghet, kun kjærlighet

De har ingen kropp.

De har ingen vinger.

De er ikke sånn vi mennesker liker å se dem.

Som hvite skikkelser med vinger i menneskeform.

De er ren energi, høyfrekvent energi.

Englene finnes i mange versjoner.

 

Akkurat nå, er energiene blitt kalde, rensende, rene.

De kalde energiene kommer ofte ved healing, men slett ikke alltid.

Andre ganger kan man bli varm.

Det kommer helt an på hva man har bruk for, akkurat da.

Energier går på ulike frekvenser, likedan som lys og lyd.

Derfor kan de kjennes annerledes ut på kroppen.

De energier som er hos meg nå, gjør det lettere å puste.

Det er som om vi sitter på balkongen i frisk luft, mens jeg egentlig sitter inne under et pledd.

For meg er energier spennende å lære om.

Akkurat som englene.

Fasiten har vi jo ikke, vi kan bare finne vår sannhet, hva vi vil tro på.

I dag

 

 

4 kommentarer
    1. Veldig rørende. Jeg har vært heldig å fått møtt engler i forskjellige sammenhenger, det gjør noe med en som ikke kan beskrives. Jeg har derfor engler diverse steder hjemme. Nydelig innlegg. God helg beste Mariann.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg