Man må være god nok som den man er

 

Jeg føler en annen energi rundt meg om dagen

En roligere energi 

Fylt av kjærlighet og glede

Jeg finner fred i meg selv på en god måte

Måtte det bare fortsette sånn

 

Det har vært viktig for meg å finne meg selv

Vite hvem jeg er

Og for ikke å snakke om hvordan jeg er

Slutte fred med meg selv

 

Ja, jeg er nok ikke i mål

Stillstand er vel ikke noe alternativ 

Jeg vil stadig lære og utvikles videre

De som er rundt meg, de undres

Hvorfor har jeg dette engasjementet for å møte mennesker

Hvorfor er det så viktig for meg å se dem

Se dem som de er inni seg

Bak fasader og masker og opplevelser

 

Når de undres så svarer jeg at dette er meg

Jeg kan ikke være noe annet

Jeg kan ikke gjøre noe annet

Jeg får brukt hele meg

Alt jeg har opplevd og erfart og lært har jeg bruk for

Ved å se andre , vil de også se meg

Man oppnår noe som er så ekte

Så sårbart men og så vakkert

Det finnes ikke ord for å beskrive slike møter

 

Litt mer fysisk energi står på ønskelisten

Kanskje kommer jeg ikke dit noe mer

Det er mulig jeg må holdes litt tilbake

Kanskje mister jeg kontakten hvis hverdagen blir for travel

Det er veldig viktig å ha tid til å beholde denne roen

 

 Å ha et menneske hos meg i healingstolen

Sammen kjenne på energiene og finne løsninger eller ta av lokket så gamle opplevelser får lufte seg

Svare på meldinger og høre på hva noen opplever eller hvor de står fast

Sette meg ned og tune inn et hus som skal renses for tunge energier

Eller gjøre meg nøytral og stille i hodet for å skrive en reading til noen

Se at en bestemor står og prøver å fortelle noen hvordan de kan lage saus uten klumper

Eller sette meg ned, gå i transe og se om jeg får noe budskap å skrive ned

Eller dra på meg pleddet  og ha en samtale på telefon eller sende en fjernhealing 

Dette er nå mitt liv, min hverdag og det er meg

Dette er den jeg er som menneske

Når jeg får være meg, ja da har jeg fred inni meg

I dag

 

#Healing #åndelighet #husrens #energier #reading

4 kommentarer
    1. Ingen andre kan være deg, og du er den beste utgaven av deg selv! Det må være veldig fint å føle at du får brukt hele deg på en god måte, og at det betyr noe for andre 🙂

    2. Skulle ønske du fikk opp energien din. Min er mye bedre med nok jern og B12 og glad er jeg for det, men en blir aldri helt frisk av en slik stoffskiftesykdom, men bedre får en alltid håpe på. Ønsker deg en fin uke, der du også får dra nytte av gode energier, ikke bare gir de birt

    3. venkesstrikk: Jeg er mye bedre så etterhvert når jeg er riktig dosert, vil jeg nok bli mer stabil. Det er stressmestringen som er mest utfordring. Jeg blir stresset av ingenting og da suger det energi. Men så lenge jeg finner roen så er det ok, da har jeg det godt her jeg er. Nå skal jeg ikke presses ut noe mer og når jeg kan tusle med ting fra hjemme, da går det godt. 🙂 Jeg gir ikke noe bort, for jeg får jo samtidig som jeg gir, det er det som er så fint.:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg