Sett deg ned litt nå, lille venn

 

Sett deg ned litt nå, lille venn

Kom og sitt her ved siden av meg

Kom og hold meg i hånden så kan vi sitte her sammen du og jeg

Er vel ikke det fint

Å kunne sitte sånn sammen

Du og jeg

Om du ikke ser meg, gjør ikke noe

Bare vit at jeg er her sammen med deg

 

Lukk øynene dine

Pust dypt inn og ut

Kjenn hvordan skuldrene dine senker seg

Kjenn solen varme deg

Sitt nå litt sånn så skal jeg ta frem tryllestaven min

Jeg skal vifte litt med den i luften rundt oss

Kjenner du det

Kjenner du hvor magisk det er

Jeg drysser litt magisk stjernestøv over oss begge

Kjenner du kjærligheten i disse energiene

Kjenner du hvor mye kjærlighet som er rundt oss akkurat nå

Kjenner du hvordan noen stryker deg over kinnet og hvisker til deg

Du er så høyt elsket lille venn

Du er så høyt elsket

Omfavn denne kjærligheten

Kjenn den varme hjertet ditt

Kjenn det magiske stjernestøvet virvle opp rundt deg

Vær akkurat i dette øyebllikket av lykke

Akkurat nå

I dag

9 kommentarer

Siste innlegg