Sommerfugler flyr rundt i magen min

 

Jeg står opp om morgenen og kjenner at spenningen bygger seg opp inni meg.

Jeg skal igjen levere ord til noen.

Hver gang er det like spennende.

Sommerfuglene flyr rundt inni magen.

Det er som om jeg lurer på om det også er fugler.

De smeller nesten inni hverandre, kjennes det ut som.

 

Det er verst før man kommer i gang.

Før de første ordene kommer dalende ned.

Man har så sterkt ønske om å levere.

Man vil  så gjerne at de skal føles riktige for mottaker.

Og man har jo så liten kontroll.

Jeg aner ikke hva som kommer

Da må jo alle forstå at det er uhyre spennende.

Jeg er redd det skal bli feil.

 

Så gjør jeg meg nøytral.

Jeg lar ordene få komme ned på tastaturet.

Av og til må jeg trekke pusten.

Jeg føler jeg mister kontakten, må finne den igjen.

Jeg kan bli usikker, skriver jeg til meg selv eller skriver jeg til den som skal ha de.

Har jeg den rette kontakten.

Hvor kommer ordene fra.

Men så kommer de flyvende ned og jeg kan sende dem fra meg.

 

Og så kommer ventingen.

Som regel er jeg ikke nervøs når jeg har levert.

Bare av og til hvis jeg er litt usikker, at ordene har føltes litt merkelig.

Vanligvis får jeg en indre ro og trygghet

Så blir de mottatt og jeg får svar.

De treffer det mennesket som skal ha dem.

Jeg blir like rørt hver gang.

Det er en vanvittig glede.

Å kunne sitte her hjemme, men fortsatt være med i verden liksom

At jeg fortsatt når mine medmennesker.

Og det uten å kjenne dem, så kjenner jeg dem likevel.

Det er det beste bevis i verden for meg at alt er mye større enn vi kan forstå med hjernen vår.

Vi er ett, i samme energier.

Vi kan nå hverandre i tankene.

Det er bare helt vanvittig fantastisk.

En stor glede fyller meg i takknemlighet.

Takk til alle de som åpner opp og slipper meg inn i sine energier.

Takk for tilliten dere viser meg.

I dag

 

Ønsker du at jeg skal skrive “dine” ord, ta kontakt på facebook  www.facebook.com/lillasjel eller tlf 9946 7178.

8 kommentarer

Siste innlegg