NORR, da gudene breaket

Her en kveld var jeg på danseforestilling gjennom Riksteateret.

Det var bare helt AMAZING rett og slett.

Absence crew med forestilling basert på Norrøn mytologi.

Historien om  Tor, Odin, Balder, Loke og jotner og fenrisulven og midgardsormen

Spektakulær dans til fantastisk musikk og lydeffekter og ved hjelp av visuelle bilder og film i bakgrunnen.

55 minutter som føltes som 1,5 time, så fantastisk var det.

Jeg storkoste meg fra første til siste minutt.

Anbefales for alle som har muligheten.

Et tips til alle med Coop medlemskapt, 100 kr avslag i prisen

http://absence.no/

Prisvinnende breakecrew med sort belte i underholdning. Absence startet i 1999 og har siden den gang spesialisert seg innenfor spektakulære sceneshow og fysiske teaterforestillinger. Absence er norgesmestere i breaking & vinnere av Mitt Dansecrew.

6 kommentarer
    1. JA, sant de guttene er fantastiske!? Jeg så forestillingen på Den Nasjonale Scene her i Bergen for lenge siden ( kanskje det var i fjor høst? Husker ikke helt) Og jeg kan godt se den igjen. Fantastisk dansing, fin tolkning av mytologien, flotte kulisser og flinke gutter. Jeg ble utrolig imponert. Har sett dem ved en annen anledning også, men ikke som her i en hel forestilling 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg