Fargeøvelse

 

Når jeg var i England, på Arthur Findlay College på mediumkurs ble jeg så inspirert av bruken fargene.

Fargenes energier brukt som healing.

Jeg kjente så godt hvor forskjellig de virket inn på kroppen min.

Det vi lærte der og som jeg tror på er at hvordan vi oppfatter farger, er individuelt.

Blått kan være for meg noe helt annet enn for et annet menneske

Les derfor ikke kun om farger i en bok og tro at som det står der, må du føle det.

Kjenn på de selv, hvordan de ulike føles og det varierer fra dag til dag, ja gjerne time for time.

Jeg ble og fortalt at jeg skulle jobbe mer med farger i menneskemøter.

 

I går la jeg derfor ut en øvelse på Lillasjelsiden min på facebook.

Jeg sa jeg skulle gi en farge og hva jeg følte den ville gjøre til alle som ønsket.

Jeg hadde bare ikke i min villeste fantasi trodd at det skulle ta av slik det gjorde.

Nå sitter jeg har og har fortsatt over 200 mennesker jeg skal svare.

Det sier seg selv at det må ta tid.

Jeg kan ikke si opp alle mine avtaler for å gjøre dette.

Jeg kan heller ikke holde på til jeg stuper i seng.

Man bruker nemlig mer av seg selv enn bare å skrive en kommentar.

Man må være nøytral og klar og konsentrert for å få det riktig.

Derfor må nok de som har meldt seg smøre seg med tolmodighet.

Jeg satte også frist til midnatt, så de som meldte seg etter det, må vente til en annen gang eller bestille en reading av meg.

Men du verden så glad det gjør meg at så mange er interessert.

Hipp hipp hurra for det.

 

En øvelse med farger er enkelt for alle å gjøre selv.

Det er nemlig ikke meningen at alle må begynne å kle seg i disse fargene.

De skal bare se dem for seg i hodet

De skal se for seg at fargen omslutter kroppen deres.

De skal ta for seg fargene og kjenne på hvilken som de føler de har behov for.

Hvilke kjennes gode ut og hvem vil man ikke ha.

Så tenker man på den fargen til man føler det er nok.

Da kan man føle på om det er flere man har behov for eller om den ene var det som skulle til.

Prøv dette på deg selv og bli forbløffet hvor forskjellig tankefargene kjennes ut.

Av noen blir du beroliget mens andre gir deg energi.

Prøv det selv da vel

Lukk øynene og tenk på den første fargen som faller ned i hodet ditt.

I dag

 

8 kommentarer
    1. Oj, ble det SÅ stor respons! Utrolig gøy, har sett på andre steder, f.eks hos Siri at det tar helt av med sånne gratis ting 🙂 🙂 Jeg skal prøve på fargetolkning jeg, og ble det litt vel mye for deg så kan du bare hoppe over meg:) <3

    2. Min matgale verden: Det kommer til deg og når jeg kommer dit på listen 🙂 Men det ble mye ja, hehe. Medlemstallet på siden skvatt opp med 40 nye i løpet av kvelden også, hehe. Men kjekt og da, folk må bare være tålmodige, så blir det

    3. Morsomt med alle som er interessert da. Joda, jeg kunne godt meldt meg selv jeg, for sånt er morsomt og interessant.Hvilken farge er meg liksom? Klær skaper folk heter det, men det gjør jammen farger også. Ha en vakker, fargerik dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg