Arthur Findlay, dag 3

 

Ny spennende dag.

I dag har vi kjent på energiene i ordene.

Ordenes makt over oss. 

Vi vet jo at negative ord trykker oss ned og gode ord løfter oss.

Men at vi kan endre energi ved hjelp av å endre intensjon forbløffet meg.

 

Vi gjorde en øvelse.

Først skulle vi sette en intensjon, dvs si hva vi ønsket å gjøre.

Vi skulle så kjenne på hvordan kroppen kjente ulikt energiene.

Vi sa setningene :

Jeg vil gi healing.

Jeg vil sende fjernhealing.

Jeg vil gi en mental reading.

Jeg vil gi en spirituell reading ved hjelp av åndeverden. 

Vi satt med øynene lukket og kjente hvordan energiene endret seg.

Fascinerende

.

Etter lunsj øvde vi igjen på å ta ned noen son har gått bort. Igjen var betydningen av ord det vi øvde på. Når man er usikker og litt nervøs bruker man ofte ord som jeg tror, har kanskje, der er mulig, kanskje jeg tar feil, osv. Det er ord og setninger som stopper oss for de innehar tvil. Viktig å bruke positive, bekreftende setninger og det er noe jeg må øve på. 

Eksempel: Jeg lurer på om jeg har din bestemor her jamfør med jeg har en bestemor her.


Neste øvelse gikk på å trene klarsynet først. Vi skulle finne noe vår partner likte av smak på mat og noen denne ikke likte. Vi skulle finne en ting inne i huset deres som denne var glad i, kjenne stoffet på et møbel, kjenne en plass vedkommende hadde vondt, En blomsterlukt de likte. Kjempemorsomt denne gangen for vi traff blink begge to og da øker jo både  gleden og mestringsfølelse. Deretter skulle vi ta ned en slektning og finne tre ting denne var glad i som den vi jobbet med kunne bekrefte. Vi var tydelig og sa fra til den som kom igjennom at denne måtte være tydelig og at de måtte komme med noe vedkommende visste om. Det gikk fint. Fantastisk.

Kveldens demonstrasjon var  blomsterklarsyn, noe ingen hadde hørt om før. Ved hjelp av en intuitivt plukket blomst , kunne man lese en person og også få kontakt med vedkommendes familie, uten at den som ble lest hadde tatt i blomsten. Ved å studere blomsten og beskrive den, beskrev man personen og også ting denne hadde opplevd. Flere prøvde seg som blomsterlesere med stort hell.

Merete sammen med lærer Jenni Fomes og blomsten som Merete plukket ut og leste til en person og var svært så treffsikker. 

Da  var også denne dagen kommet til ende og jeg rusler gjennom parken hjem. Det er stemningsfullt både morgen og kveld.


 

6 kommentarer
    1. So kjekt å lese korleis du opplever det og kossen de øver 🙂 gleder meg til neste rapport frå deg. Nyt tida og kos deg masse. Klem frå Evy-Ann

    2. Så spennende og veldig kjekt du forteller. Jeg må nok lese disse innleggene om igjen…:)
      Kan tenke meg dere er sliten om kveldene , men på en god måte? Dere” bruker jo dere opp” på det mentale plan

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg