Vær obs på menneskemøtene

Kofferten har kledd på seg og er klar for avgang. 

Når jeg skulle legge iPaden i vesken i dag, ville den ikke starte.

Helt svart skjerm selv med lading og alle hjelpetiltak.

Så sitter jeg her og knoter på telefonen og plutselig forsvinner det jeg har skrevet.

Lettere forvirret prøver jeg på igjen.

 

Jeg sitter på Gardermoen og har allerede tatt et hint.

Vær obs på menneskemøtene.

Jeg har på de siste reisene mine hatt noen forunderlige møter.

Det første jeg møter i dag er en amerikansk dame som ber om hjelp.

Hun har prøvd å ta ut penger men hun fikk de ikke ut.

Jeg ber henne prøve igjen og det samme skjer

Jeg ringte DnB, telefonnummer står på automaten.

Damen der beroliger med at uttaket er blitt avvist.

Sikkert for stort beløp.

 

Jeg forlater damen og rusler videre.

I det jeg passerer en dame og et barn hører jeg moren si: Nei, jeg finner ikke starbucks jeg, jeg var så sikker på at det var her.

Jeg stopper opp og sier at det er like der borte.

Sånn er jeg.

Impulsiv.

Så vær obs på menneskemøtene.

Tenk at du sender med litt av dine energier med alle du møter, at energiene deres blandes på et vis, forsterkes.

Det kan gi deg mange, fine opplevelser.

I dag

 

8 kommentarer

Siste innlegg