Hva hvis du får det du forventer

 

Hva hvis du får det du forventer?

Hva da?

Hva hvis det er sånn?

Det du innerst inne tror du får, det får du

Har du tenkt på det?

 

Hva med å tenke litt på akkurat  dette?

I alle situasjoner du møter i livet

Forventer du å bli møtt med respekt?

Forventer du et nei fra noen?

Forventer du at noen skal oppføre seg dumt?

Forventer du å ikke bli likt?

Forventer du at  alt går bra når du er på tur?

 

Spørsmålene er tusenvis og individuelle

Hva sier du hvis jeg påstår at det du tror på, har større sjanse for å bli virkelighet?

Hva hvis det er sånn det er?

Ville du da prøvd å tenke annerledes?

Er det ikke sånn at noen alltid er “heldige”, har flaks?

Hvorfor er det sånn, tror du?

Kan det være fordi de har en indre positiv innstilling at ting ordner seg?

En ting er ihvertfall sikkert at har du en positiv grunninnstilling, har du det bedre med deg selv

Neste gang du “forventer” noe negativt, jobb litt med å snu til det som godt er

Det krever litt øvelse, for vi er så vant til å følge samme sporet vi alltid har gjort

Vi trenger å gå ut av det sporet og bevisst velge et annet

Men du må være villig til endring 

Du må ønske det selv

Du må ønske det som er bra

Du må ønske å være en av de som føler at de alltid er heldig

Ønsker du det?

Jeg gjør det

I dag 

 

I det jeg hadde postet og gikk tilbake til facebook, lyste denne mot meg. Tilfeldig?

https://www.facebook.com/Numerologensverden/

Sitat:
Dr. Hawkins mener negativiteten i jordens befolkning ville ha ført til selvutslettelse om det ikke hadde vært for at det finnes mennesker på jorden som vibrerer på et høyere nivå som utligner negativiteten. Han mener at om en person klarer å vibrere på optimismens energi (går bevisst inn for f.eks. ikke å kritisere andre) så vil personen utligne negativiteten hos 90000 mennesker på lavere vibrasjonsnivåer.

 

4 kommentarer
    1. Jeg kjenner meg ofte heldig, og er glad for at hodet mitt er som det er. For jeg må ikke jobbe SÅ mye for det heller.. 🙂 Ha en super dag Mariann 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg