Fint her i Romsdalen også


Åndalsnes med Romsdalshorn i bakgrunnen 
 

Denne sommeren har jeg knipset bilder som en gal.

Hele turen til Finnmark, via Lofoten og hjem igjen, over 500 mil.

Gjennom bilvindu i fart.

Ja, jeg var bare passasjer.

Nå er vi hjemme igjen og i dag måtte vi til Molde en tur for noen ærender.

Ipaden er jo med bestandig, også i dag.

Jeg kjente hvordan det kriblet i høyre knipsefinger.

Jeg så motiver overalt.

Til slutt overgav jeg meg og dro frem paden.

Gubben sukket litt oppgitt.

Du skal da vel ikke blogge fra en Moldetur.

Tja, hvorfor ikke, protesterte jeg.

Det er da ikke alle Lillasjelfølgere som er like kjent her i distriktet som oss som bor her.

Dessuten er det OK å legge merke til hvor fint man har det i nærområdet også.

Vi bor jo tross alt i ett naturparadis her i Romsdalen.

Jeg håper derfor at dere har litt glede av bildene fra turen mellom Isfjorden og Molde

I dag

Hjemme igjen i Isfirden

10 kommentarer

Siste innlegg