Jeg lytter og jeg venter og jeg lengter

 

Jeg har dalt ned i heimen etter å ha vært på reise

En reise langt nord i landet

En reise kroppen min nok har ventet på

Sjelen min har lengtet

Det var noen biter som skulle på plass

Bittesmå puslespillbiter som manglet i mitt eget bilde

Bildet som viser mitt liv

Bildet som rommer hele meg

Den jeg er skapt til å være

 

I mål kommer vi ikke

Vi er stadig i læring

Å gå veien er selve målet

Stadig i utvikling

På vei et sted vi ikke ser konturene av

Ikke skal vi se det heller

 

Men nå er jeg tilbake på plass

Jeg kjenner lengselen etter å få oppgaver igjen

Åndelige oppgaver

Allerede nå ligger noen og venter på at jeg skal ta fatt

Jeg kjenner det på kroppen

Energiene er sterke

De vil ha meg tilbake i min egen lille boble

Men jeg er ikke helt der enda

Jeg skal lande litt mer først

Finne tilbake til roen i det å være hjemme

Kroppen er fortsatt litt rastløs på reisefot

 

 

Jeg vet inni meg at mye er på gang

Forventningen ligger og bobler

Det vil bli endringer

Endringer jeg ikke helt vet hva det er enda

Men noe av det tror jeg at jeg vet

Jeg føler at skrivingen vil endres

Det vil bli mer åndelige tekster

Kanskje for noen litt sære, litt rare, litt de ikke helt forstår

For andre vil de gripes i hjertet og det vil føles riktig

Tekster på bilder vil og endres

Det har jeg også visst en stund

Jeg ser allerede at noen av de kunstnere jeg samarbeider er i endring

Bildene endres til å passe til tekstene som er på vei

Ja, jeg vet det høres rart ut, men sånn er det

Jeg lagrer de på maskinen min og bare vet at ordene vil komme

 

Det nærmer seg avreise Arthur Findlay Spiritual college

Det vil gi ny lærdom og mange dype, åndelige  opplevelser

Turen nordover har lært meg å blogge fra ipaden

Denne gangen vil jeg derfor blogge dag for dag

Jeg vil fortelle om øvelser vi gjør og menneskemøter

Aktiviteten hos Lillasjel øker

Den øker i takt med at kroppen blir friskere

Husrens, kanaliserte Lillasjelord, healing

Det blir en spennende høst

Jeg kjenner gleden boble i meg

I dag

12 kommentarer
    1. Jeg ser fram til å følge deg! Det at du er i ferd med å finne Din Vei tror jeg er med på å helbrede den fysiske kroppen også! Alt dette presset om å skulle passe inn i en form….det er med på å gjæøre oss sjuke! Det blir spennende med nok et Arthur Findlay – opphold! Det er vel nye kurs der til våren? Da får jeg se…. 🙂

    2. karidansen: der er det kurs hver eneste uke hele året unntatt julen 🙂 Men norsk uke er det kun ei uke i august og hvor lenge det fortsetter kommer an på om det blir nok folk påmeldt 🙂

    3. Ååååå, så gøy at du skal blogge når du er i England. Det gleder jeg meg til. Jeg tror jeg skal kjøpe et nettbasert skrivekurs….må bestemme meg i morgen. Og i høst skal jeg kanskje noe hemmelig som jeg må bruke siste ferieuke på, derfor ble jeg glad når du skal blogge fra england, for da får jeg litt 🙂 Håper de har bra nett der, er litt opp og ned med nett i England 🙂 Fint innlegg, og deilig å høre du er proppet med energier 🙂

    4. Fint å være på tur og fint å komme hjem :)) Så bra du føler det er sterke energier nå :)) Kos deg med nuet og det som venter utover høsten <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg