Dag 3, Brønnøysund – Bodø

Torghatten langt der ute, får vente på oss til neste gang vi kommer.

 

Dag 3, Brønnøysund – Bodø

Å sette grenser er viktig å lære seg.
Derfor er det ingen bilder fra hullet i Torghatten.
Vi snakket om å ta en tur dit når vi var så nære, men jeg kjente at kroppen ville ikke legge mer på programmet enn vi hadde.
Å være på veien er slitsomt for en kropp som trenger mye hvile.
Av og til må vi si nei til noe for å kunne si ja til oss selv.
I tillegg var det tåke på morgenkvisten og regn så utsikten var ikke strålende.
I likhet med Lillasjelen var den også dekt av tåke.

vi takker for god mat og koselig selskap. 

Veien til E6 er stengt så vi må kjøre om Sandnessjøen. 2 ferger, smale, kronglete veier og 40 mil til Bodø. 
Der har jeg avtalt å møte Torill Øines, en av kunstnerne jeg samarbeider med på Lillasjel. Det møtet vil jeg ikke miste, derfor blir det lite stopp i dag også.
Det ligger an til en travel ferie.
Har du sagt ja til deg selv i det siste?

Trolsk Stemning

Horn – Andalsvåge
Liker ikke helt været, men ikke noe å gjøre med det.


Se himmelen, den holder på å bli skyfri.

Saltfjellet, her kommer vi

Polarsirkeln
Her hadde vi sightseeing. Vi kjørte litt sakte, tok oss tid til å rulle ned vindu og ta bilde, og kjørte videre. 

Og vel fremme, møtte jeg Torill og fikk være med henne på kunstnerloftet hennes. Det var jo som om  vi hadde kjent hverandre bestandig, selv om vi bare har snakkes på Facebook. Jeg har fått låne mange bilder av henne digitalt og fått sette mine ord på dem, noe jeg er svært takknemlig for. 

En inspirerende kunstner.

Hun har kunstnerloftet sitt midt i sentrum i Bodø, så er du i Bodø, ta kontakt hvis du vil se bildene hennes.

Heldige meg fikk minne å ta med hjem. Takk for møtet Torill Øines. Glad vi har møttes <3

 

https://www.facebook.com/ARTigheter-fra-Torill-Hjelmdal Øines

%https://www.facebook.com/ARTigheter-fra-Torill-Hjelmdal-%C3%98inesAteliet-Loftet-372235516300354/

8 kommentarer

Siste innlegg