Når en stor klump i magen møter energier fylt av kjærlighet

 

Jeg føler så sterk en kjærlighet

En kjærlighet ikke alle har fått kjent

En overjordisk lykke man ikke kjenner så lett

En kjærlighet sjel til sjel

Vissheten om at man er ikke alene

Men er omringet av kjærlighet

Man leser hverandre og kan være til hjelp

Sjel til sjel

 

Jeg sullet meg inn i en klump så stor

Den vokste seg nesten ut av magen

Det var så vond å kjenne på

Tok så stor plass der inne

Så stor plass at man ikke klarer å tenke

Ikke klarer å handle

Den tar over styringen

 

Da kommer noen lindrende ord

Helt ut av det blå

Noen som kjenner hvordan jeg har det

Noen som sender en kjærlighet så stor

Den reneste kjærlighet i verden

Den som lindrer aller mest

Den som forteller deg at du er ikke alene

Den som forteller deg at alt er så mye større

At det du kjenner på er bare en liten del av det store bildet

Den som forteller deg at du er omringet av kjærlighet

Fra både den ene og den andre som sender deg lindring

Via energiene når vi hverandre

 

Knuten løses opp sakte men sikkert

Selv om den ikke forsvinner helt med en gang, vet jeg inni meg

Jeg vet at det finnes noe større

Noe mye større enn det at vi trår beina her på jorda

Vi har våre oppgaver her

Vi er her for å lære

Å kun lære om glede vil ikke være nok

Hvilken hjelp vil vi da være for våre medmennesker

Hvilken hjelp vil vi da få tilbake

Hva skulle vi vel da ha utvekslet

Min sjel jeg takker deg

Jeg takker deg for kontakten med andre sjeler

Sjeler fyllt av kjærlighet for hverandre

Stor er den kjærligheten

Stor er min takknemlighet

Takk

15 kommentarer

Siste innlegg