Den står foran døren min og banker på

 

Den står foran døren min

Den banker på

Høylytte dunk dunk

Jeg sier at den slipper ikke inn

Jeg kan ikke tillate meg det

Jeg kan ikke tillate meg å være redd

 

Det er så mye å være redd

Hvis jeg ikke passer meg, vil frykten flytte inn

Det å elske er så farlig

For når man elsker, da kan man også miste

Og å miste de en har kjær, det er den største smerten

 

Det vil ikke hjelpe å frykte det som ikke er kommet

Da vil vi ikke leve livet fullt ut

Vi er her for å leve, ikke for å være redd

Vi kan ikke holde oss selv i bur

Vi kan heller ikke holde våre nærmeste i bur

Våre kjæreste skatter

De vi er glad i og elsker over alt her på jorden

Vi kan ikke stenge dem ute fra alt som er vondt

De er her for å leve sitt liv

De er her for å lære seg å elske uten frykt

De er her for å erfare livet på godt og vondt

 

Derfor lukker jeg nå døren

Jeg sier at den får ikke slippe inn

I dag

 

12 kommentarer

Siste innlegg