Vi hjelper hverandre frem

 

Jeg føler at vi er mange sjeler i en sjelegruppe

Mange tusen mennesker

Det er derfor du møter mennesker som du føler du har kjent hele livet

Jeg tror vi følger hverandre i utviklingen

Hvis jeg er nede for telling av følelser, ser jeg at mange andre jeg har kontakt med, er der samtidig

Alle får det på sin måte

Det er som det treffer de såreste punktene i oss

 

Det sier meg at vi svinger i frekvens samtidig på et vis

Når vi er der for hverandre, kan det og være at det er sjelevenner som skyter pilen

Selv om det kjennes vondt ut, er det en del av utviklingen

Vi hjelper hverandre, selv om det slett ikke kjennes sånn ut, i det det skjer

Vi kan bli sinte på hverandre mens det står på

Så ser vi en tid etterpå, at konflikten egentlig var til hjelp

En hjelp til å bli sterkere

En hjelp til å forløse og komme videre

 

Så vær litt obs når du selv er nede

Se deg litt rundt

Er det andre som er der du er i øyeblikket

Kan dere være der for hverandre

Og kast ikke stein på budbringeren

Det kan være at denne er sendt for å hjelpe deg

Vi kan ikke jobbe med noe vi selv ikke anerkjenner

Så takk til alle de som hjelper meg frem

Jeg er glad i dere alle

I dag

6 kommentarer
    1. Jeg prøver å bli flinkere til å “se” andre, og ikke bare dure frem med det jeg vil. Men av og til tror jeg det tar litt for mye fokus, sånn at jeg glemmer meg selv og ikke tar hensyn til det min kropp prøver å si meg. Du formulerer ordene dine så godt, og det føles godt å lese dem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg