På tide å blomstre


 

Jeg er så full av glede

Jeg kjenner den bobler inni meg

Foreløbig føles det som vannet på komfyren som er i ferd med å koke opp

Det står der bare og dirrer

Man ser bevegelsene i vannet før det våkner opp for fullt

Før det blir så varmt at boblene spretter

Akkurat sånn er det inni meg nå

 

For nå lengter jeg

Jeg lengter etter solen

Jeg vil kjenne strålene

Jeg vil kjenne på energiene av lyset

La solstrålene varme meg

La de smyge seg rundt i kroppen min

Kjenne hvordan jeg våkner til liv

Det er som om jeg har vært i en dvaletilstand

Som om sjelen min har sovet

Nå roper den til meg

Den vil opp, den vil ut, den vil blomstre,

Akkurat som blomstene på engen som nå gjør seg klar

De holder også på å forberede seg

De ligger der og samler energi

Snart så vil de slå ut i full blomst igjen

Våkne fra sin tornerosesøvn

Jeg gnir søvnen ut av øynene

Jeg lengter også etter å våkne fra min søvn

Fra min åndelige søvn

I dag

14 kommentarer

Siste innlegg