Hører du noen kviskre til deg


 

Hører du noen kviskre til deg

Vennlig, ømt

Kanskje er stemmen svak, så veldig svak

Det er bare så vidt du kan høre den

Lukk øynene og lytt

Kanskje må du lære denne stemmen å høre

Hjertets stemme

Din stemme

Sjelens stemme som snakker via ditt hjerte

Hysj

Hører du den

 

Ta deg tid til å lytte

Finn stillheten inni deg

Finn stillheten bak tankene

Finn roen

Inni deg er en kilde så stor

En visdom ligger der

Der er svarene

Svarene på hvem du er

Der er og svarene på hva som er dine oppgaver

Hvorfor er du her

Vandrende en stakket stund på jorden

Et øyeblikk i tiden der du kan tale

Der du kan være medskaper

 

Så lytt nå, kjære venn

Lytt mens du kan

Lytt til visdommen du bærer på

Ancient wisdom

Fra tiden bak tiden

Den ligger der lagret

Som en skatt inni deg

Hører du det kviskre til deg

Ingen ondskap, bare ren kjærlighet

Lykk øynene noen minutter

Start lyttingen

Kjenn dine egne hjerteslag

I dag

 

ps. For de som ikke har lest Alkymisten av Paulo Coelho, så anbefaler jeg den på det varmeste. Favorittboken min 🙂

 

Hear this voice from deep inside, Its the call from your heart

 

10 kommentarer
    1. Enig med natheless! En bok med dine tekster og med de fine illustrasjonene……Det er vel et forlag som heter Energica(?) som gir ut bøker innenfor det som regnes som “alternativt”? Har bestilt boka du anbefalte, så jeg håper den snart kommer! 😀

    2. karidansen: Gir Energica ut bøker, jeg trodde de bare solgte jeg. skal sjekke ut det Ja, skal gjøre ferdig to bøker til, to er ferdig og så skal jeg prøve å selge de inn som et konsept , små gavebøker 🙂 God lesing 🙂

    3. Kanskje de bare selger. Jeg trodde det het Energica Forlag, men det er mulig at jeg forveksler! 🙂 Det finnes i hvert fall forlag som er ganske “Alternative” av seg. Hvor har f. eks Audun Myskja gitt ut sine bøker?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg