Jeg gjorde noe en ikke burde gjøre

Jeg gjorde noe skummelt før jul

Egentlig noe man ikke bør gjøre

Jeg tok ned noen ord til noen som ikke hadde bedt om det

Jeg hadde heller ikke bedt om tillatelse til det

Da skal man ikke ikke gjøre det

Likevel gjorde jeg det

Jeg visste at denne personen var nysgjerrig på det åndelige

Derfor fulgte jeg hjertet og lot det stå til

Etterpå ventet jeg jo ganske så nervøst på reaksjonen

Og jeg pustet lettet ut når jeg fikk svar

Ordene var riktig og vedkommende satte pris på dem

Heldigvis

 

Du vakre sjel på jorden

Fjellstøtt står du der i all din kraft

Sjelen din lyser

Den lyser så sterkt at du og gir lys til andre

Likevel er du usikker i blant

Er det bra nok, er du bra nok, gjør du nok, gjør du det riktig, er alt som det skal være

Ja til alle spørsmål

Senk skuldrene litt

Senk garden din litt

Alt vil gå bra

Vær deg selv akkurat som du er

Det er mer enn nok

Du har plass til mange i ditt hjerte

Det er fint, men husk og på deg selv

Gi og til deg selv

Ikke bare alle andre

Husk å gi deg selv litt egentid

Ta vare på deg selv midt opp i all travelheten

Vern om din egen integritet

Ikke la deg vippe av pinnen om du møter motstand

Ikke bry deg med de som av en eller annen grunn, ikke er enig med deg

Du kan ikke endre de

Stå du bare fast i din kraft, så vil det løse seg

Ha fokus på den løsningen du ønsker

Da er du medskaper til det gode

Lykke til du vakre sjel

I dag

20 kommentarer

Siste innlegg