Sjelevenner


Dette bildet dalte også ned i postkassa mi en dag, malt til meg av Eva-Christin Hillestad. Jeg synes det var usedvanlig vakkert og veldig meg. Båtene representerer sjelevennene.

 

De siste dagene har jeg publisert ord jeg får til andre

Men i postkassa mi denne uken lå et fint tegnet bilde

I tillegg var det ord til meg

De var så fine

Jeg kjente en gjenkjennelse når jeg leste dem

 

En tid er snart forbi

En ny tid ligger foran deg

Mange muligheter

Mange valg

Hva du velger er helt opp til deg

Det ligger vekst og utvikling uansett hva du velger

Et stort potensiale, blomstring i mange retninger

Transformajon og forvandling

Alt til det høyeste og beste

Det legger seg til rette

Det er bare å gripe tak og holde seg fast

 

Dype toner og rytmer bringer balanse, vekst og større forståelse av musikkens innvirkning på deg

Seil med og nyt

Utvidet syn på ting du har lurt på

Større forståelse for hvordan og hvorfor ting er som de er

Ditt indre stjernebilde står klarere og vekst i ditt åndelige jeg

Nye vennskap, nye relasjoner og samarbeid

Vekst i deg selv og din tillit til deg selv

Her kan det  komme endringer/transformasjon som gagner deg og din vei

Roen senker seg og du får mer tid til deg selv

Til å ta vare på og nære deg selv, din kropp og din sjel

 

Tegningen er tegnet av Anne-Berit Ingebo og hun har og tatt ned disse ordene til meg. Hun lager også sjelebilder på bestilling.

Siden hennes finner du her :https://www.facebook.com/atheas.verden/?fref=ts

 

8 kommentarer

Siste innlegg