Nei, nå må jeg gi meg

Denne søte engelen ville være med i innlegget i dag. Jeg har innledet engleparaden på Lillasjelsiden min på facebook, og jeg ønsker alle velkommen til å like den.

www.facebook.com/Lillasjel

Englemaleren finner du her : Torill Øines

 

Jeg trodde jeg hadde gitt meg

Disse tilfeldighetene

Som jeg ikke kan forstå er så tilfeldig

Men jeg kom på en til

Da må jeg skrive den ned så jeg husker den

Det hendte når jeg var i England i august

 

Vi satt ved frokostbordet

Det var ei som var så plaget med at magen blåste seg opp

I tillegg var hun veldig hoven i beina

Hun regnet med at det var noe hun spiste, som hun ikke tålte

Hun sa derfor at nå måtte hun finne ut hvordan hun skulle få testet seg

Hun måtte ta en test for matallerier

 

Vi dro på flyplassen

Satt og ventet, vi var mange sammen

Jeg gav healing til en av de i gjengen når en hel familie kommer

De setter seg ned sammen med oss

De blir interesserte i det vi snakker om

Plutselig er praten i gang

De er veldig interesserte i alternatvie behandlingsformer

De driver nemlig et sted i Fuerteventura

Der behandles kreftpasienter, blant annet ved å legge om kosten

De tester for matallergier

Når de hører at vi har snakket om dette, tilbyr de seg å ta en test

Min venninne får dermed testen sin

Noen få timer etter at hun bestilte den ved frokostbordet

Hvor sannsynlig er det

Jeg blir anbefalt å sjekke joden min siden jeg har lavt, trøblete stoffskifte

I og med at jeg har tatt dusinvis av blodprøver de siste årene, går jeg ut fra at det er sikkert i orden

Stor blir derfor min forbauselse, nå jeg etter siste prøve, ble spurt om jeg tar jod

Det viser seg nemlig at jeg allerede for flere år siden, lå i grenseland

Ja, var det tilfeldig tror du

At vi på Stansted flyplass i London, skulle komme i kontakt med disse menneskene

Ja, man kan undres

I dag

12 kommentarer

Siste innlegg