En tilfeldighet til dukket opp i dag.

 Dette blir mer og mer morsomt, disse tilfeldighetene

I flere dager har jeg gått rundt med tunge energier rundt hodet

Jeg har følt at det var noen der

Hver gang jeg gikk inn i det så så jeg en sånn  gammeldags karjol med hester foran

Typiske bilder fra et engelsk gods

Jeg prøvde å rense, tenkte det var noen som skulle over, men fikk det ikke til

Bildene kom igjen og igjen, sammen med en dame og en mann

Hele tiden tenkte jeg England

 

 

Samtidig kjente jeg lengselen etter Arthur Findlay College igjen.

I halvsøvne en kveld bestemte jeg meg

Har de singlerom så drar jeg

I det jeg hadde bestemt meg for å bestille, forsvant energiene

Jeg ble “normal” igjen

For meg er det ingen overaskelse egentlig

Mer forundret over hvor treg jeg er å forstå

Det første tegnet på at jeg skulle tibake, kom like etter jeg kom hjem forrige gang

Jeg bodde en natt på Hilton Stansted

Etter at jeg kom hjem, fikk jeg en spørreundersøkelse derfra

Jeg svarte så ærlig jeg kunne, at  det var tung luft i korridorer og rom

I tillegg spankulerte det små insekter i salaten til frokost

Jeg tror vel egentlig at ingen leser disse undersøkelsene

Jeg ble derfor forbauset når jeg fikk mail tilbake

De syntes det var så trist at jeg hadde en dårlig opplevelse av hotellet

De tilbydde meg en gratis natt med frokost, innen et år

Nå er både kurs og hotell bestilt og jeg gleder meg

 

Men jeg vil jo gjene reise sammen med noen

Jeg luftet det for en venninne

Hun har lyst til å være med og har tro på at det blir

Hun er bare en tanke usikker på økonomien for tiden

I det vi chatter, legger katten seg på tastaturet mitt

Hun sender i vei  denne meldingen:

666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666

Ok, nå er jo jeg litt opptatt av tall

Jeg blar derfor opp på numerologisiden og leser

Angel Number 666 tells of the ability to use the imagination and the intellect combined to bring about positive outcomes. When 6?s appear repeatedly your angels are telling you to be aware to balance your thoughts, worries or concerns about material and financial issues, with a focus and faith in the spiritual.  A positive vibration and focus will bring about positive results.

Angel Number 666 is a message to trust the Universe and your angels with supporting and assisting you in achieving your desires in regards to your home, family, social and personal life. Keep your thoughts and feelings focused on achieving your goals, and you will attain your desires with the help of your angels.

 

Jeg lo høyt

Pus hjelper til med beskjeder hun

Klart at det ordner seg

Vi er medskapere i vår egen hverdag

Vi må fokusere på de gode løsningene

Jeg gleder meg allerede så inderlig

I dag

 

 Jeg kom til å huske på en enda merkeligere “tilfeldighet”, fra da vi var i England. Den kommer i et annet innlegg. Jeg må skrive dem ned så jeg husker dem, for det er merkelig hvor fort vi legger ting bak oss 🙂

 

16 kommentarer
    1. Det er sånn herlig og oppmuntrende å lese innleggene die:) Skjønne godt at du gleder dg da:) Ha en strålende god 1 søndag i advent fine du:)

    2. Så gøy at du fikk bestilt nytt opphold da, det virker som det var veldig flott for deg 🙂 Og med litt hjelp fra pus, blir venninnen også med 😀 HI-hi

    3. birdbay: Tusen takk,det gleder meg stort at du liker det jeg skriver 🙂 Og ja, jeg gleder meg så innmari. Det er som å være i et eventyr 🙂 Ha en flott søndag du også, jeg funderer på om jeg skal begynne å legge ut enlger på Lillasjelsiden i dag, for jeg har så mange 🙂

    4. Den som venter på noe godt…. Forresten, når jeg lette etter juleduker i dag kom en fargerik løper ramlende ut. Den har jeg alltid likt veldig godt, og husket at den kom fra min fars nordnorske aner. Tok den med hjem til min mor og far samtidig som jeg oppdaterte meg på min bestefar. Jeg hadde faktisk møtt ham, og han var svært glad for å se meg, selv om han var syk og sengeliggende da. Duken som jeg liker så godt har da også bestefar laget, en gang han var syk av tuberkolose og innlagt på sanatorium. Artig at den skulle dukke opp akkurat i dag 🙂 Godt å få litt flere minner etter min bestefar, så takk til deg, du gode menneske <3

    5. Innerst inne tenker jeg at du følte at du skulle tilbake – allerede når du var der. Du skrev så flott om oppholdet når du kom hjem også, så jeg tenkte at dit reiser du nok tilbake. til trærne og hagen og huset. Drar du på nyåret, eller er det langt frem i tid? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg