Dine tårer kan jeg gråte

Jeg kan gråte

Dine tårer kan jeg gråte

Da slipper du

Det er bedre at jeg tar tårene

Ikke du, min kjære

 

Du skal få hoppe  fra fot til fot

Strålende glad i livet

Lekende lett fra tue til tue

Lykkelig fra morgen til kveld

Det er det jeg ønsker for deg

 

Nå er det nok ikke så enkelt

Tårene mine vil kanskje ikke hjelpe deg

Eller kan de det

Vil det lette for deg, hvis jeg tar meg av det såre

Har vi så sterk forbindelse, vi to

I så fall lar jeg dem renne

I dag

 

Nei, nei, sånn kan det ikke være

Her må man til med nye vers

Gråter jeg for deg, da trekker jeg deg ned

Det jeg må er å sende deg kjærlighet

Mye kjærlighet

De gode oppløftende energiene

Med fokus på de gode løsningene

Slik må det være

Vi måtte føye til et ekstra vers

I dag

8 kommentarer

Siste innlegg