Jeg har så stort et lager

Jeg har så stort et lager

Det er så proppende fullt

Det vil jeg at det bestandig skal være

Det er fullt av kjærlighet

Så fullt at jeg kan øse det ut

Øse det ut til hele verden

 

Jeg vil bestandig holde det fullt

Så fullt at ikke noe annet slipper inn

Jeg vil ikke ha plass til løgner og svik

Ikke noe rom for hat og fiendskap

Det har ikke kroppen min bruk for

Det er ingenting jeg kan bruke det til

 

Men kjærlighet kan jeg bruke

Hele dagen igjennom og natten med

Den hjelper meg å holde kroppen min frisk

Den varmer sinnet mitt

Når det bobler over der inne av god, varm kjærlighet,

da har jeg det godt

Når jeg kan øse det ut over alle jeg møter,

hva kan vel være bedre

Derfor vil jeg ha fullt lager

Til evig tid

I dag

 

14 kommentarer

Siste innlegg