Jeg har dere så inderlig kjær

Jeg har dere så inderlig kjær

Alle sammen

Hver og en fyller mitt hjerte

En så stor kjærlighet at det er ikke ord

Ingen ord kan beskrive den kjærligheten

Ikke sånn den føles inni meg

 

Der er dere

Alle sammen

En del av meg

Men likevel ikke mine

Jeg skulle så gjerne vernet dere

Med mitt liv om jeg så måtte

Jeg kan bare stå utenfor og se

Observere

Det kan mange ganger være sårt

Man føler seg hjelpesløs

 

Men det skal dere vite, mine kjære

Jeg vil være der for dere bestandig

Så lenge jeg bare greier det

Jeg har dere så inderlig kjær

Jeg har så mange ønsker

Gode ønsker

At dere skal ha det godt i livet

At veien deres ikke skal bli for smal

Hadde jeg bare kunne ryddet den for dere

Plukket bort store steiner

Jevnet ut krater så dere ikke faller nedi

Men dere må nok gjøre det selv

Møte hver en utfordring

 

Men all min kjærlighet har dere

Og håpet om at det kan veie litt i sekken

Kjærlighet kan omvandle det meste til gull

Det er viktige ord å ta med

Trygghet og omsorg, hva er vel mer verdifullt enn det

Gode verdier, det er verd å få med på reisen

Mitt hjerte banker for dere

I dag

14 kommentarer

Siste innlegg