Tre

Jeg henger med fortsatt i Frodiths fotochallenge

http://frodith.blogg.no/

I dag er det tallet tre

Tallet som egentlig skulle vært i går

De andre har jo kommet til fire

Jeg har måtte tenke en del på tallet tre

Det står for meg som en treenighet

Menneskemøtene jeg har i healingen er veldig viktige for meg

For det første er det tillitten som blir gitt meg

Fortrolige samtaler for de som ønsker det

Men det aller viktigste er jo healingkanalen

Jeg kan ikke love noen å bli frisk

Jeg kan ikke love noe som helst

Det er helt opp til kroppen i stolen i samarbeid med energiene fra en kilde der oppe

Jeg kan ikke styre hvor energiene går heller

Jeg kan bare være en ydmyk tilskuer

Jeg setter i energikontakten

Og det er der tallet tre dukker opp for meg

Energien rundt meg smelter sammen med din

Men den kommer ikke fra oss, men til oss

Vi er forbundet via de energiene til en kilde der oppe

Der vi er ett

Derfor danner vi et triangel av energi sammen

Samarbeid er fint

Tallet er tre

 

Tallet er tre

Våre energier sammen

Menneskemøte

Tett og nært og fortrolig

Vakkert

Vakkert, selv om det og kan være både  sårt og smertefullt

Alt på samme tid

Medmennesker sammen

Vi er medskapere

I energiene skaper vi

Du og jeg og kilden av kjærlighet

Fra den strømmer det gode energier

Takk

I dag

 

16 kommentarer

Siste innlegg