En

http://frodith.blogg.no/1446930124_en.html

Den godeste Frodith har en flott blogg

Nå går det mot hennes årlige adventskalender

Vi er mange som gleder oss til den

Hun elsker å ta bilder

Hun både gir og får utfordringer

Jeg bruker ikke være med på de, for jeg bruker stort sett andres bilder

Men denne gangen skal jeg bli med

Utfordringen er:

Hva forbinder du med en

Og da vet jeg at jeg har et bilde som av en eller annen grunn betyr mye for meg

Det bildet tok jeg av et medmenneske jeg møtte på veien i Platanias, Kreta, nå i høst

Han bodde i et hus, som vi med vår levestandard, ville kalle et skur

Ikke kjenner jeg til hans bakgrunn

LIkevel grep han meg på et vis

Han lagde dekorasjoner, stilleben, rundt hjemmet sitt

Han gledet seg over de

Han ville jeg skulle ta bilde av utstillingen med blomsten foran døren hans

Han var tydelig stolt av den

Vi lever i en verden som enkeltindivider, ulike mennesker med ulik bakgrunn

Likevel er vi sammen i en verden

Under en himmel

Da er det vel det beste å prøve å gjøre den verden best mulig

Ta vare på de du har rundt deg

Ta og godt imot og respekter de du møter på din vei

I dag

 


En

Jeg tenker på en sjel

En sjel i et menneske

Et menneske

Hvert menneske er unik

Det er bare en av hver av oss

I hele verden

Likevel er vi ett

Ett under en himmel

I dag

18 kommentarer

Siste innlegg