Ja, sier jeg

Ja, sier jeg
Ja, jeg roper det ut
JA!
Et rungende ja
Fra ene enden av universet til det andre
Helt inn i det innerste av evigheten
Jeg er sikker på at de hører meg når jeg roper

Ja, sier jeg
Ja, jeg roper det ut
Ja til livet
Ja til mitt liv
Det livet jeg har her på jorden
Det lille øyeblikket som for meg er mange år

Jeg vil være fri
Jeg vil ikke lenger gå i lenke
Jeg vil ikke gå i flokk
Jeg vil være meg
For det er bare en av meg
Da kan jeg ikke kun følge etter alle andre
Jeg vil finne min vei
Det som er riktig for meg
Det sier hjertet mitt
Det bruker å kviskre så stille
Det bruker å vise meg vei
Forsiktig dytter det meg videre
Men nå er det ikke noe forsiktige dult eller stille kviskring
Nå sier det: Lille venn,nå er du klar
Klar for fullt ut å leve ditt liv
Leve ditt liv som den du er
I dag

8 kommentarer

Siste innlegg