Tilfeldigher , hva er det

Tilfeldigheter

Hva er det

Tror du mye som foergår er nettopp det

Jeg tror mye av det vi føler er tilfeldigheter, er ikke det

Jeg føler jeg blir ledet

Jeg får og hjelp

 

Akkurat nå lette jeg etter en link på youtube

Det var en som spurte etter klipp å se på

Jeg ble anbefalt en fyr som jeg visste jeg hadde hørt en gang før

Men jeg hadde latt han gå uten å høre på han

Jeg følger hjertet og når noe føles feil lar jeg det gå

Men nå skulle jeg finne han igjen

Men hva var det han hette

Var det Kann eller Mann eller noe

Jeg søker og finner ikke noe

 

Da tenker jeg at kanskje har jeg lagret en link i bokmerkene mine

Tja jeg åpner de

Sukk, der er nå sikkert100 linker

Jeg begynner å slette noen som jeg lagret angående utflukter på cruise

Jeg sletter en og jeg sletter to og jeg sletter den tredje

I det jeg skal slette den fjerde åpner youtube seg

Og hva åpner seg om ikke akkurat den jeg skal ha, men ikke husker navnet på

Matt Kahn

Forfjamset åpner jeg bokmerkene på nytt

Jeg leter og leter

Og det er mange å velge i

Så jeg spør meg selv hvor tilfeldig kan det være

At en eneste en åpner seg

Ja, jeg var sikkert borti den, men hvor stor sannsynlighet for å treffe

Når jeg ikke en gang husker helt hva han het

Og mens jeg er opptatt av å slette

Hmmmm

Tilfeldig, neppe

I dag

 ps, jeg har ikke hørt disse, altfor lange for meg 🙂 Jeg stoler på at det jeg skal, føles riktig men nå var ikke noe av dette til meg så da lar jeg det gå 🙂

Det er også læring. Jeg får en vrang motvilje i meg av og til hvis det er noe jeg føler jeg ikke skal. Den lytter jeg til, for det som er riktig for meg kan være feil for deg.  Men plutselig en dag, da lytter jeg, for da er tidspunktet riktig. Følg hjertet, det er den letteste veien 🙂

The universe is taken care of you.

Men så i listen til høyre fant jeg denne og denne var fin for meg å lytte til.

14 kommentarer
    1. Spennende å lese:) Er ikke oppmerksom nok til å oppdage tilfeldigheter bestandig:) Men du er:) Ønsker deg en flott mandag koselige du:)

    2. Hei!
      Jeg tror på tilfeldigheter – jeg tror på skjebnen – jeg tror at det som blir det blir – noe kan man styre selv og annet ikke.
      Jeg tror på det jeg sanser/senser. Om jeg føler noe ikke er som det skal, så går jeg etter det. Jeg tror også at vi blir guidet. Det er mye å tro på og man må velge…. jeg er alternativ…. jeg er mye? Men at det er mere mellom himmel og jord enn vi tror og vet, ja det er helt sikkert.
      Og føler jeg det er det rette, så går jeg for det. Nei, om det er tilfeldig eller ikke…. opp til hver enkelt å bestemme, men når noe popper opp, som du skulle hatt, og ikke husker…. ja da var det meningen at du skulle finne det <3 om du finner det (og det gjorde du). Jeg tror på hjelpere.... jeg tror at de som står meg nær som er døde, kan ha energier rundt meg. Ja energier <3
      Men også andre energier som ikke er gode, kan jeg føle...... joda ble mye babl dette her, men det er slik ................
      Ha en flott dag!

    3. Jeg er litt splittet i det med tilfeldigheter eller MENINGEN med ting.. Jeg tror at jeg kan påvirke min egen hverdag i stor grad, utifra hvordan jeg velger å se ting. Samtidig tror jeg LITT er forutbestemt, litt skjebne-greier på en måte 🙂

    4. Jeg tror ingen ting er tilfeldig. Noen ganger skjer det ting jeg ikke blir så glad for, men så viser det seg ofte at det var en mening med det likevel! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg