Anthem of the Seas,Cadiz, del 3


Vinprodusenten Gonzales Byass. Vi fikk prøvesmake to små super vin, og det smakte ikke godt. Men resten av besøket var fantastisk. For en plass. Det var vanvittig vakkert der. Digert område med så mye fint at det ble bilder ja

Se det taket i resepsjonen

Skal det være en tønne med Sherry


Alle flagg var representert, også det norske, selv om vi ikke ser det på bildene



Guiden vår hos vinprodusenten viser oss kartet hvor det er avmerket hvor de har vingårder hen


Men jeg ble jo henført av krukkene  under jeg da

Alle plassene med grønne blader er vingårder
De hadde og en samling vintønner der kjendiser hadde skrevet navnet sitt på tønna og da var det deres vin. Jeg spurte nå pent og pyntelig og forsiktig hvor tønnen min var, så jeg kunne signere. Jeg forstår enda ikke hvorfor han lo.




Morsomt var det og med alle de gamle tingene de hadde samlet som stod til utstilling

Sukk, jeg synes det er vakkert jeg

Sukk, enda en gang

Det er da fint, er det ikke. Lyset som kom ned mellom vinrankene. Sukk, sukk







Her hadde de satt opp en liten trapp så musa fikk drikke vin. Jeg var så opptatt av å ta bilder og av å sukke henført at jeg fikk ikke hørt hvorfor.

Dette er et bilde av et bilde på veggen av frøken mus på fylla

Jeg kunne lagt meg på rygg og stirret henført opp i det løvet i timesvis. De var plantet til ulike tider så noen plasser var druene ganske store,mens andre var det ingen druer på.
Butikken

Jeg var mest opptatt av utsikten her også, lite interessert i vin
Enda kjenner jeg følelsen av hvor henført jeg var når jeg gikk der, enda det er nesten to måneder siden.
Men de hadde vin ja, i alle varianter


Scccckal vi kjøre karrrrrusell?


Vær forsiktig hvis du smaker her, for det er ikke vin, men vineddik

Takk til Gonzales Byass, en familebedrift drevet i mange generasjoner

Slett ikke dårlig utsikt på hjemturen heller

Farvel lthe World, farvel Spania for denne gangen. Du verden det er mange flotte byer i Spania. Cartagena, Valencia, Malaga, Cadiz, ja helt sikkert flere og.

8 kommentarer

Siste innlegg