Anthem of the Seas, Cadiz, del 2

Vi kjørte fra Cadiz til Jerez og jeg måtte forlate hjørneleiligheten jeg hadde fått, ja ihvertfall fått i fantasien

Men den hadde sikkert vært veldig fin


Resten av byen så ut som byer flest










Men når vi kom til Jerez fant jeg jo en del av de tingene jeg finner så fascinerende da, nemlig hus med fine vinduer og dører












Det stanket fisk lang vei. Det er nok mye som ikke ville blitt godtatt i Norge ja 🙂






Se den flotte døra. Jeg håpte jo at de menneskene skulle flytte seg, men det gjorde de ikke 🙂








Hullene var ypperlige som hus for duene





Gonzales Byass, Sherryprodusenten vi skal besøke

8 kommentarer
    1. Blir litt reiselysten nå, kjenner jeg. I likhet med deg, har jeg veldig sansen for forseggjorte dører og vinduer. Dessuten snirkler og buer – laget i smijernslignenede materialer. Veldig fin, turkis farge på noen av de øverste bildene. Er det ekte eller et resultat av fotoredigering? Jeg skal snart av garde på en tur, men det er ikke så eksotisk som dette. Sol og sommer håper jeg i alle fall på at jeg får! 😀

    2. Det er jo helt typisk at folk ikke flytter seg når noen vil ta bilde. Linselus kanskje? 😉
      Det er kjekt å se andre omgivelser enn dem vi har i Norge 🙂 Litt variasjon må til for at vi skal vekke lengselen i oss, og få lyst til å lære mer, og leve mer 🙂

    3. Det er kjempefint å ha alle bildene etter turer på nett sånn, det blir jo et skikkelig album når du vil mimre litt tilbake 🙂 Men du har vært på flere sånne cruise du , er du hvert år? 🙂 Jeg vil også snart 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg