Anthem of the Seas, Cadiz

Du verden for en by, snakk om at fotoapparatet gikk varmt og det før jeg hadde kommet meg ut av bussen. Hit skal jeg tilbake.





Cruiseskipet The World lå her og. Morsomt å se det. Det var jo mye styr rundt det når det kom. Folk kunne kjøpe seg leiligheter ombord. Men det var vel ikke noe suksess. Nå tror jeg det er et vanlig cruiseskip og det så også helt vanlig ut, utvendig




Det var en del hus som var revet, så det er tydelig de driver med oppussing av byen.

Det var nesten som å hoppe rett inn i 1001 natt



Det var kriker og kroker og tårn og spir og kruseduller overalt. Helt fantastisk


Ja, ikke alt var like flott da.

Det var nok en del som og trengte litt stell.

Men se på de gatelyktene. Over hele byen stod de, både med en og tre og fem lampetter på.

Er de ikke fine?



Og så den stranden da. Den gikk milevis.



Er det rart at jeg sukket henført ?


Se på det flott treet. Ja, det er et tre, sa min medreisende. Ja, men kjære deg, sa dronningen, se da hvor fantastisk det er.





Se på disse da, de er jo og så fine.


Ja, som sagt ikke alt var like flott, men alt har sin sjarm

Masten var visst en gave fra ett eller annet land.

Bare litt maling så blir det så fint så



Se på de detaljene da. Er det ikke fantastisk












Du sa gubben, her var vi i sted så nå tar du bilder av samme husene en gang til.

SE den stranda da, nydelig.


Hva med en hjørneleilighet her. SUKK

Og så går turen videre til Jerez

8 kommentarer
    1. Litt greit å se det som IKKE er fint også. Det er jo verden og slik det er. For et herlig tre!! Skjønner godt når kameraet går varmt, heldige vi som HAR kamera 🙂

    2. Mange flotte bilder. Og det treet, er det et sånt som vi kaller “Gummiplante”. Tror vi hadde en liten versjon av et sånt hjemme i stuen når jeg var liten. Og for noen år siden var jeg en tur i Australia, og der var det sånne trær også – og kjempedigre! Helt fantastisk. Ellers var det bilde av alle båtene som lå sånn halvveis på land pga fjære sjø morsomt.
      Jeg liker også hus, og ser detaljene på en helt annen måte nå enn for en del år siden. Takk for turen 🙂

    3. margarites: Nei, var ikke gummiplante,tror jeg. Det var et skikkelig tre. Hadde ikke gummiplante sånne litt tykke, store blad? Ja, bildet med båtene synes jeg var vakkert uten at jeg kan si hvorfor 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg