Finn deg selv, ikke la deg lede

Jeg har funnet en ny dokumentarserie på netflix

Kjente kjøkkensjefer fra hele verden

http://lillasjel.blogg.no/1435172839_24062015.html

Nå har jeg sett program nummer to

Fascinert ble jeg nå også

Det betyr ikke at jeg ser opp til noen, dyrker dem, vil bli som dem

Ikke er jeg enig i alt de sier heller

Nei, så langt derifra

Men jeg lærer noe om meg selv

Denne gangen var det Francis Mallman

 

Han setter lyset på noe som jeg følte var riktig og viktig for meg

Dette med å finne seg selv

Ikke la deg bare lede

Det er sånn jeg føler det er med healingen min

Jeg følger ikke noe mønster

Jeg gjør ikke noe på en bestemt måte

Jeg bruker ikke symboler

Jeg har ikke noe navn på healingen min

Jeg er bare meg

Jeg lytter inni meg og gjør og sier det jeg føler er riktig

Intuitivt

Jeg åpner for energikanalen

Deretter prøver jeg å være mest mulig nøytral og lytte

Når jeg ser dette programmet, kjenner jeg en bekreftelse inni meg at det er veien jeg skal gå

Jeg skal rett og slett være meg

Jeg kjenner og igjen det han sier med endringer, det å være på farten

Sånn er jeg og

Jeg elsker jo å reise, se på menneskene jeg møter, lytte og observere

Prøve å være mest mulig fri

Fri til å være meg rett og slett

Utvikle meg hele tiden

Stadig lære og erfare

For meg er det selve essensen av livet

Føles fint

I dag

 

10 kommentarer
    1. Det høres fint ut også. For vi lærer ut i fra den vi er. Og greier vi og være i midten av oss selv er vi hele…..det opplever i hvert fall jeg, så er det en voldsom styrke der. Vi har så mange krefter i oss, det å være på reise ute i verden er veldig spennende….men det er reisen innover også. Reisen i en selv.
      Husker jeg så et program med Thor Heyerdahl en gang der han fikk spørsmålet om hvilken reise han hadde syns var mest spennende. Han svarte at han hadde fått sett veldig mye, men den reisen han syntes hadde vært aller mest spennende var den han tok innover seg selv.
      (Kommentere nå uten og ha sett linken du la ut).

    2. Livet er jo i grunnen en reise. På godt og vondt, og både fysisk og psykisk. Tror jeg må se denne serien her jeg…synes det virker interessant sånn som du beskriver det 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg