Jeg er i læring igjen

I dag blir det et litt sånt sært innlegg igjen

Et sånt som jeg har av og til

Man kan jo bare la være å lese, hvis det ikke interesserer

Det er fint sånn, er det ikke

At vi kan velge bort det vi ikke vil ha

I dag handler det om energier igjen

Det er jo et av mine yndlingstemaer

 

Jeg våknet nemlig i natt 04.38

Jeg våknet med en tanke

Da føler jeg den er viktig

Den sa meg at nå er jeg i læring igjen

I høst lærte jeg om hvordan jeg er medskaper til min egen hverdag

Nå er det en ny leksjon i energier

 

Egentlig burde jeg skjønt det

Det har nemlig dukket opp så mange ulike energier for tiden

Ja, rist bare på hodet, det er lov det

Det er healingenergier

De er på en måte litt diffuse

Du kjenner bare at du får en litt tung følelse i kroppen

Du blir litt salig

Kjenner du roer deg ned og finner fred inni deg

Ja, dette er sånn jeg kjenner det, for andre kan det føles annerledes

Helt individuelt

 

 

Så har jeg det jeg selv har valgt å kalle engleenergier

De er annerledes enn vanlige healingenergier

Jeg blir varm i nakken og skuldrene og i magen

Jeg fylles av en kjærlighet, nesten som en salig rus

Jeg blir bare et stort smil, for det er så deilig

Da kan jeg bare lukke øynene og kjenne hvor godt det gjør meg

 

Så har vi de energiene som kommer når noen vil ha kontakt

Fra den andre siden

Det er ikke så tunge energier føler jeg

Men selvfølgelig kjennes de

Har jeg oppdrag om å få tak i noen, må jeg ofte sette meg ned og be dem komme

Det er ikke bestandig de kommer med en gang

Men så plutselig får jeg en følelse av at nå må jeg sette meg, for de er klar til å møte meg

Da er det som om noen snakker til meg, eller jeg ser bilder eller film i hodet

 

 

Når jeg jobber med husrens, føler jeg ofte energiene tyngre

Da føles det av og til som om kroppen min trykkes ned i gulvet

I dag har det vært mye av denne typen

Når det er en mann føler jeg at det er tyngre i hele meg

Er det en dame kjenner jeg det mest over bihulene og pannen, som et trykk

En gammel dame besøkte meg

Det ble så slitsomt for meg at jeg måtte sette meg ned og ta henne inn

Jeg prøvde å føre henne inn i lyset

Når de går, da kjenner man at puff, så letter energiene

Det føles lettere å puste

 

Jeg har behov for en åpnere kanal, bedre kontakten på et vis

Det er ikke noe å stresse med

Det kommer av seg selv

Læringen skjer når vi er klar for det

Så blir vi gjort oppmerksom på det, slik jeg ble i natt

I august skal jeg på kurs, en hel uke

Det gleder jeg meg til

I dag

6 kommentarer
    1. Jeg har sagt det før, men : De korte tekstene dine og illustrasjonene danner en god helhet
      .Det er mange som tilsynelatende har stort behov for å “bevise” at noe bare er tull. Kanskje tror de at de gjør en god gjerning i å drive “opplysning” slik at folk ikke lar seg lure av kvakksalvere. Hver og en av oss må få velge hva vi vil tro på.
      Ja, vi kan bare velge å la være å lese innlegg som ikke interesserer. Vi kan også la være å legge igjen ufine kommentarer for å markere vår uenighet. Så enkelt er det! 🙂

    2. Jeg tror veldig 🙂 Jeg er åpen for krefter man ikke ser, men som noen føler.
      Jeg har en venninne som er opptatt av horoskoper og nummerologi. Og i nummerologien har hun funnet ut at jeg er spirituell og sannsynt (synsk). Det er flere av tallene mine som forteller det. Men jeg aner jo ikke om hvordan jeg skal utvikle det til noe. Jeg aner heller ikke om jeg ønsker å utvikle det til noe. Foreløpig har jeg ikke energi til sånt. Men likevel så har jeg noen ganger lurt på om den manglende energien min har med disse tingene å gjøre, sånn helt ubevisst.
      Jeg synes det er interessant å lese hos deg. Og jeg gleder meg til å “høre” referat fra kurset du skal på 🙂

    3. Hvis du drar til deg andres negative energier kan du bli veldig sliten. Å lære å rense seg finnes det enkle teknikker for. Vil du utvikle sansene dine, lær deg å meditere. Det tapper deg ikke men gir energi og det kreves ingen krefter for å greie det. Det er også mange som gir gratis healing på nett. Det gir mental ro og gir energi 🙂 og ja jeg gleder meg til kurs :).Eva:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg