Jeg skriver om en dame som kom på besøk

Nå vil jeg skrive om noe som enda ikke har skjedd

Det rareste er at jeg kan ikke vite om det skjer heller

Jeg har nemlig fått en dame på besøk

Først kom hun her forleden ettermiddag

Jeg kjente energiene fylte kroppen min

Jeg skjønte at noen var på vei

 

Ofte kommer de på forhånd før jeg får spørsmål om husrens

Denne damen var så søt

Hun er sånn typisk bestemor

Hun er så glad i familien sin

Hun er bare snill og god og vil alle vel

En sånn som ikke har noe vondt å si om noen

Og hun elsker sine barnebarn

 

 

Hun forteller meg at de kommer til å ta kontakt

Tid er vanskelig å beregne, så når vet jeg ikke

Det er hun som fører oss sammen

Selv om de ikke er klar over det, de som kommer

Hun vil vi skal ha kontakt

Det er noe vi sammen skal finne ut av

Noe vi skal lære

Hvem som skal lære, vet jeg ikke

Det kan være dem og det kan være meg

Men hun gleder seg

Hun kommer innom igjen et par dager etter, men da er det bare  for et øyeblikk

Som for å si at hun er her enda

 

 

Hun sier hun har tiltro til meg

Dere ler kanskje nå

Det høres jo  litt tåpelig ut dette

Det kan jo være i mitt eget hode

Det er jo og det

I hodet mitt står hun på trappen og tar imot gjester

Hun slår hendene sammen og ønsker velkommen

Hun er så gjestfri

Hun koker kaffe og det står sånne vestlandslefser på bordet

Sånne smurte med kanel og sukker på, Vestlandslefse

Hun kjøper dem på butikken

Hun baker ikke selv lenger

Hun bare ler når jeg sier det

Nei, den tiden er over nå , sier hun

Alt er så lettvint nå for tiden

Og de er jo så gode

Hun svinser og svanser rundt gjestene sine

Hun er ikke så høy og bittelitt rund

Ikke tykk og ikke tynn, men sånn midt i mellom

Det er ikke så lenge siden hun levde heller

Hun har ikke vært borte så veldig lenge

Kanskje ca 10-15 år eller noe sånt

Som sagt er ikke tid så enkelt

Hun viser meg at hun hadde bilder av foreldrene sine på veggen

Bildene er i svart/hvitt

Paret på bilde sitter så staselig og blir fotografert

Hun er veldig stolt av dem

Hun er egentlig stolt av alle sine, denne damen

 

Hehe, ja sånn er mitt hode

Så får vi se hva som skjer

Kanskje det dukker opp noen etterhvert som kjenner henne

Kanskje er det bare en fantasi jeg lager meg

Hvem vet

Et fint møte var det uansett for meg

I dag

 

 

Instagram marianntokle

#healing #åndelig #den andre siden #husrens #energi #medium

 

18 kommentarer
    1. Må være en fin følelse dette..
      Bli kjent med mennesker på en helt annen måte,
      Jeg vet når ting skal skje… Ting som ikke er bra. Akkurat som om jeg får et lite klaps på skulderen slik at jeg styrer unna.
      Stort sett har jeg gjort det. Fulgt det lille klappet..
      Har lært meg at det er lurt, og da er jeg rolig.
      Velger jeg det bort går verden i en annen retning en tenkt, og da kommer problemene som perler på en snor.
      Så jeg tenker du er ikke rar. Du er mottakelig..)

    2. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Ja, jeg er nok ganske åpen blitt, men samtidig er det lett å la seg lure av eget hode 🙂 du har tydeligvis noen som passer på deg. Det kan være lurt å lære seg å lytte til denne når du står fast 🙂

    3. Nei, du er ikke “rar”, bare intuitiv og åpen! Og så er du trygg nok til å fortelle om det! Jeg skal på et foredrag nå i kveld. Det er ei venninne av meg som er foredragsholder Hun jobber, blant annet, som healer og medium. Hun skriver også blogg. Jeg synes hun er veldig modig som står fram med dette her i distriktet. Det er ikke det mest “Åpne” miljøet, men ting endrer seg! Hun har fått ord på seg for å være “rar” mer enn en gang, men hun står i det!! 😀

    4. Jeg er helt sikker på at det er min bestemor og at huset hun snakker om allerede er renset. Sånn følte jeg det når jeg leste det. Så får vi være litt rare begge to 😉 men vi kommer lenger fordi vi er åpne for alle muligheter 🙂

    5. Dette er både spennende og litt skummelt synes jeg. Men jeg håper på en måte at denne familien dukker opp, og at bestemoren får tatt i mot dem på et vis. For jeg vil gjerne høre at det kommer noen som tar kontakt med deg, som sier at dette er deres mor eller bestemor. Blir spennende å følge med fremover 🙂

    6. Ja men de har vært i kontakt 🙂 til og med lefsene stemte 🙂 det var et hus jeg renset for en stund siden 🙂 du ser det i dagens innlegg. Det finnes ikke skummelt 🙂 det var bare jeg som ikke forstod at det var ferdig 🙂 margarites:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg