Av og til flyr jeg

Av og til flyr jeg

Jeg flyr høyt der oppe

Alt under meg blir så lite

Jeg kan nesten ikke se noe som helst

Er ikke det rart

 

Egentlig flyr jeg for å få oversikt

Tror jeg

Men jeg får ikke oversikt

Jeg mister den

Alt blir utydelig og rotete

Detaljene blir borte for meg

Jeg mister kontroll

 

Jeg tror jeg må fly lavere

Kanskje må jeg helt til landjorden

Kanskje er det jording jeg heller trenger

Ta ting mer med ro

Kanskje har jeg nok oversikt fra bakkeplan

Jeg må vel ikke se absolutt alt på samme tid, må jeg vel

Jeg ser akkurat nok

Sånn passe

Jeg kan ta en ting av gangen

Jeg tror jeg får holde meg på jorden

Jeg kjenner jeg puster lettere da

I dag

4 kommentarer
    1. Rett og slett kan det være godt med litt bakkekontakt i ny og ne 🙂 Og ta det som er der og da 🙂
      Ha en nydelig dag i dag 🙂

    2. Ja, det er mulig du kan bare fly LITT vet du , og sette deg på en gren å titte. SÅ får du oversikt men JORDING til treet i det minste 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg