Det må ha skjedd et mirakel

For moro skyld har jeg i dag plukket ut noen av de aller første bildene jeg lagde for Lillasjel 🙂 Morsomt å se hvordan vi lærer og endres.

Du verden hvor livet er rart

For ikke å snakke om hvor rar jeg er

Men jeg liker å være rar

Jeg er ikke født til denne verden for å gli usynlig inn i mengden

Det er altfor lite moro for meg

 

De som følger meg, vet at jeg nå er friskere og har en lang “to do” liste

Før fikk jeg panikk når jeg hadde to oppgaver i uken

Nå kan jeg tenke på min lange liste med glede

http://lillasjel.blogg.no/1431503959_13052015.html

http://lillasjel.blogg.no/1432042815_hjelp_jeg_henger_ikke.html

Det vil derimot ikke si at jeg holder på hele dagen

Såååååå laaaaaaaangt der i fra

Men nå kan jeg tenke på den, uten å få vondt inni meg

Jeg kan glede meg over å kjenne på den

 

 

Men jeg må kanskje gjøre noe på listen også

Eller må jeg det

Jo litt, den må minskes på

Men saaaaaaaaakte

Jeg har hatt hele uken å gjøre på, men har brukt tiden min på andre ting

Jeg har kost meg sammen med venner

Det er noe av det beste jeg vet

Skulle jeg liksom ofre det for noe skarvelig husarbeid

Aldri i livet

 

 

Men i dag skulle jeg gjøre noe

Jeg bestemte meg for å begynne i garderoben

Først skal det ryddes alt som ligger på benken

Deretter skal alle skuffer få en gjennomgang

Jeg skulle vasket til helga også

Men hvis jeg vasker, da blir garderoben utsatt

Derfor utsetter jeg vasken

Kunne tatt den i morgen, hadde jeg ikke fått et så forlokkende tilbud

En venninnebytur inklusiv lunsj

Hurra, det er koselig det

Jeg slo til momentant

 

 

Så skjedde det rare

Jeg stod opp klokken 7

Deretter satte jeg meg straks i healingstolen for å meditere

Det er så fin måte å våkne på

Etter en salig time, spiste jeg frokost og drakk kaffe

Det var bare at energiene tok over kroppen min

Vanskelig å forklare for de uinvidde

Kroppen blir tung og jeg får ikke helt til å konsenterer meg

Jeg kan ikke sette meg ned igjen nå, skjønner dere vel

Jeg mumler for meg selv

Jeg må gjøre litt husarbeid først

Jeg tvinger meg opp av stolen, setter en brøddeig og rydder litt

Men det gir seg ikke

Ja, ja , jeg gir meg og setter meg ned igjen i meditasjon

Jeg kjenner det jobber, men får ikke tak i hva det er

Jeg overgir meg bare til energiene og lar de få jobbe

Etter en halv times tid, drar jeg pusten et skikkelig magadrag

Jeg kjenner det slipper taket

Og vips er det borte

Jeg spretter opp av stolen og nå er jeg klar

Jeg åpner døren til garderoben

Nå er jeg i gang

Det føles supert ut

Det er faktisk morsomt

Hva har skjedd

Jeg koser meg med å rydde

Det må være skjedd et mirakel

I dag

 

6 kommentarer
    1. Så utrolig herlig de dagene er, når man bare får energien til å få unna ting som henger og slenger. De dagene er gull verdt 🙂 Men jeg pleier å si om husarbeid: Det går bra, det løper ikke bort, det er ingen som kommer og tar jobben fra meg, så da kan det vente en dag eller to til 😉
      Men inderst inne skulle jeg jo ønske noen tok akkurat den jobben fra meg 😉
      Ha en fortsatt fin og produktiv dag 🙂

    2. Av og til må det bare til.
      Du skal være stolt som faktisk har lært å høre på hva kroppen din vil og ikke.
      Jeg skulle ønske jeg var flinkere, men enda har jeg en tendens til å gi litt for mye gass. Prøver å være flink, og for det meste har jeg faktisk blitt det nå?
      Synes det høres ut som du klarer deg bra. Listen blir mindre etterhvert.
      Jeg har også to do ting på listene mine?.. Men det blir tatt i tur og orden..:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg