Mat

Jeg har hatt lite matblogger i det siste. Et lite overblikk viste at jeg faktisk hadde hatt 161 innlegg om mat. I dag har jeg derfor en liten reprisesending over noen av de matbloggene jeg har hatt.

Torskeloin leker bacalao

Marinert laks med Ida`s Rømmesalat

Kylling i karri mens risen koker

 Kjøttboller i tomatsaus med potetstappe

Hot kjøttdeigsuppe med spaghetti

Sammensuriumsummensarium, Nakkekoteletter med grønnsaker

Kyllingsuppe med karri, inspirert av Grevinnen og hovmesterfilmen

Shepherds pai, min versjon

Skinkegrateng

Og mine hjemmebakte brød

Den enkleste eplekaken

Grillparty

  #laks #torsk #bacalao # kyllling # kyllingsuppe #nakkekoteletter #svin #kjøttdeig #spaghetti #grill #eplekake #ssuppe #karri #grillspyd #rømmesalat #brød #skinkegrateng #skinke

 

12 kommentarer

Siste innlegg