Når energiene tar deg

Det sies at jeg er flink med ord

Jeg er nok og det

Til en viss grad

Men det er ikke alt jeg greier å sette ord på

Noe er rett og slett så fint at det ikke kan forklares

Det må føles

Mine ord er derfor kanskje fine for de som er flink til å føle

 

Det med energier foreksempel, er vanskelig å forklare

Nå gjør jeg likevel et forsøk

Du kjenner at de plutselig slår ned i deg

Du kjenner en tyngdefølelse i hele kroppen

Du kjenner hvordan noe avslappende sniker seg inn i deg

Kanskje brer det seg en varme i skuldrene og i magen

Du føler en enorm trang til å dra pusten

Øynene dine føles nesten så de trekkes igjen

Du føler en så inderlig trang til å lukke dem

Bare hengi deg til nytelsen

 

For det er en nytelse når healingenergiene tar deg på denne måten

Og det kan ikke forklares

Det må faktisk føles

Når du lukker øynene, går du inn i en annen tilstand

En beroligende, velgjørende følelse brer seg i hele deg

Det blir plutselig vidunderlig deilg bare å være i egen kropp

Tiden slutter å eksistere

Du vil bare være der og være der og være der

Åh, for en lykke det er

 

Jada, jada , jeg kommer nå

Jeg er klar til å dra i selskap

Jeg må bare komme tilbake igjen først

I dag

12 kommentarer

Siste innlegg