Du er litt surrete, lille venn

Ja, du er litt surrrete lille venn

Du har ikke alt bestandig under kontroll

Det er helt ok, skjønner du

Du må lære deg å stresse ned

Alt kan fikses

 

Senk nå skuldrene dine

Pust rolig

Se der ja

Et par telefoner hit og et par telefoner dit

Sånn ja, nå begynner det å ordne seg

Avtaler flyttes, nye brev kan sendes ut

Det er ingen krise

 

Kan du nå lære lille venn

Du må lære å ikke stresse deg opp for bagateller

Føl at du har kontroll

Det går bra, det vet du jo

Ta nå dette som en liten lærepenge

Du ser at selv om du blir forvirret, så ordner det seg

Nå kan du roe deg ned, ikke sant

I dag

10 kommentarer
    1. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Nei, vi har hver vårt. Jeg har ikke orden i tingene mine, energien svikter jo her i huset, så det å få ordentlig system i alt er ikke så enkelt. Så legger jeg alt på sånne lure plasser og vet ikke å finne de igjen:)

    2. Heldigvis har jeg lært meg å ikke stresse, men tar ting som de kommer. Det eneste jeg stresser litt med er når det gjelder tid. Jeg hater å komme for seint, og blir litt småstresset når familien ikke er klar når de skal, sånn at vi kommer seint av gårde. Og så er jeg som regel veldig optimistisk – og det hjelper på det meste 🙂

    3. margarites: Det er bra. Jeg stresser stort sett ikke jeg heller, men av og til girer kroppen seg opp liksom, uten spesiell grunn:) Og så har jeg ikke kontroll på ting. Jeg ønsker at formen fortsatt stiger så jeg får ryddet opp rundt meg og får lagd system i ting så jeg vet hvor jeg har alt hen:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg