Svarene kommer i dusjen

Nå er jeg litt tullete igjen

Jeg er jo ofte det

Jeg har noen sånne sinnsyke ideer

Jeg er ikke så redd for å dele dem lenger

Ikke så redd for å dumme meg ut

For jeg bryr meg ikke om noen ler av meg

Bare moro det hvis de synes jeg er litt rar

 

Men det er litt alvor i dette utsagnet også

Jeg får nemlig mange svar, mens jeg dusjer

Det er som om hjernen er i hvilemodus

Den er mer åpen for innspill

Det kan være at jeg plutselig ser en jeg har til healing

Eller jeg ser denne ikke, jeg bare vet at det er denne personen, sånn inni meg

Jeg kan se at denne faller på sykkel som barn og skader seg stygt

Eller at denne er vitne til en stor brann eller ulykke

Da får jeg samtidig en formening om hvorfor jeg ser det

Det kan være at frykten satte seg i kroppen eller en skade som kroppen husker

Kroppen kan nemlig huske at noe gjør vondt, årevis etter at det har blitt bra igjen

Renser jeg hus for energier, kan jeg få innspill til det huset jeg renser

Jeg kan og få personlige beskjeder til noen

Eller personer kan dukke opp i hodet mitt med beskjed om å ta kontakt

 

Jeg kan og få hjelp til mer jordnære ting

Det fikk jeg i dag

Jeg har nemlig slitt med å få bildene mine direkte fra pc-en over til Min sky

Jeg har jo sikkert 1000 Llillasjelbilder

De er jeg redd for å miste

Jeg mistet noen i fjor vår, fordi jeg ikke lagret riktig

I går fikk jeg hjelp fra Telenoreksperten

Men det var ikke alt de kunne hjelpe meg med

Men de lærte meg likevel nyttige ting

Svaret jeg hadde behov for kom i dusjen i dag

Ihvertfall førte de tankene meg et skritt videre

………… Tror jeg

 

 

Sånn er mitt hode når jeg dusjer

Merkelige greier

Hjernen vår er rar

Men det er som jeg er i et annet modus

Kanskje er jeg i nuet

Det er vanskelig å gruble på noe samtidig som man vasker seg

Da slår de til med opplysninger

Ganske så fint egentlig

Kanskje jeg skulle dusje oftere

I dag

4 kommentarer
    1. Hei 🙂 Jeg også får masse svar og beskjeder når jeg dusjer, og det er fordi vi er ved vann, det er rent og lyden av rennende vann er jo veldig avslappende.
      Gjerne også mens jeg vasker hender det at det kommer ting til meg 🙂 Godt å se at det er flere som har det slik.
      Ble bare tull den meditasjonen jeg la ut, jeg hadde funnet den på youtube, men det var sikkert noen som hadde delt den der uten lov. Ja,ja sånt skjer.
      Ønsker deg en kjempeflott helg med masse dusjing og lek med vann 🙂
      Monika 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg