Fine budskap til meg


Man kan tro hva man vil, om hva man vil

Slik er det nå en gang

Vi er forskjellig vi mennesker

Det er vel ingen hemmelighet at jeg tror det finnes mer mellom himmel og jord enn det vi kan se

Hva det egentlig er, det kan jeg ikke si

Det virker som om energiene våre aldri dør

Kroppen vår forsvinner, men energiene blir igjen

Jeg har vært skeptisk i mange år, er ikke helt overbevist enda, men kanskje er jeg det

Hvordan kan jeg ellers vite at en bestemor jeg aldri har kjent serverte kun fanta eller solo når det stod brus på bordet

Man kan gjette seg til mye, men akkurat å gjette denne detaljen er så godt som umulig

Derfor deler jeg med dere i dag, to budskap som jeg selv har fått

Gode fbvenner som gav meg sine ord fra hjertet

 

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Vanlig tabell”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-qformat:yes;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin-top:0cm;
mso-para-margin-right:0cm;
mso-para-margin-bottom:10.0pt;
mso-para-margin-left:0cm;
line-height:115%;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:”Calibri”,”sans-serif”;
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-fareast-font-family:”Times New Roman”;
mso-fareast-theme-font:minor-fareast;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

Du er elsket kjære barn, du er verdifull, du er alt du skal være, du er den du er Fortsett i dine spor, du gjør det så flott, ingen kan gå din vei bedre enn du. Du er unik, stol på deg selv, gi aldri opp selv om du føler på motgang. Ha tillitt og tro, stå i deg selv, vær i ditt hjerte, lytt og føl, svarene ligger der . Du vet selv hva som er rett for deg. Si hva du føler, vær ei redd for å tråkke noen på tærne, om andre føler seg såret, er det de som må ta tak i det. Sol og regn, alt for en grunn, be om hjelp om du står litt fast. Du har mange som er glad i deg, glem aldri det. Du er ærlig, glad og kjærlig. Du er god, omtenksom og snill. Du gir mye av deg selv, husk å gi til deg selv også. Tillat å ta imot godene som tibys deg. Du er omgitt av kjærlighet. Kjærlig hilsen mor

Takk til Anne-Berit Ingebo for budskap og sang.

Sangtittelen fulgte med i budskapet

 

Vi kom aldri helt frem til hvilken mor det var, men et spiller ikke så stor rolle for meg, ordene varmer uansett om det er mor, mormor eller farmor eller oldemor<3

Dette budskapet kom fra en som kjenner meg.

Det andre budskapet kom i en gruppe der vedkommende ba deg skrive ja takk hvis du ville ha en melding

I utgangspunktet er jeg da skeptisk for det er ikke lett å ta ned sånne budskap på sekundet

Men jeg har gjort det selv, så jeg vet at det kan gå an

Jeg har ved flere tilfeller fått ned ord til den jeg chatter med på facebook som tilhører en de savner

Derfor tror jeg det går an, men jeg kjenner bestandig etter om dette er sant for meg

I dette tilfelle tviler jeg ikke

Den sangen som kom der, treffer så inderlig riktig

Den personen som gav meg den, få minutter etter at jeg hadde takket ja, kjenner ikke min livshistorie

Hun hadde ingen forutsetninger for å vite noe som helst om meg

 

 

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Vanlig tabell”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-qformat:yes;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin-top:0cm;
mso-para-margin-right:0cm;
mso-para-margin-bottom:10.0pt;
mso-para-margin-left:0cm;
line-height:115%;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:”Calibri”,”sans-serif”;
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-fareast-font-family:”Times New Roman”;
mso-fareast-theme-font:minor-fareast;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

Du er spesiell og du er god
Hør på musikken, nyt tonene som kommer og la de få fylle hjerte ditt
Jeg er så glad du lytter og følger ditt hjerte og din intution
Du var hele verden min. Dine farger blomstret opp dagene for meg
og gjør det for andre.
Ditt hjerte og ditt smil er din styrke, og vil vise din vei.
Magiske snille lille du. Hjertegod som alltid.
Feiekosten kan du godt flytte på motsatt side
Fjellheimen er ikke like vakker om du ikke er der.

Takk til Siri Røed for budskap og sang. Det var litt spesielt at begge fikk ned en sangtittel de ikke kjente til fra før, men som passet til budskapet.

En link til hennes gruppe finner du her, hvis du ønsker å melde deg inn: Siris hjertekammer

Jeg legger ved innlegget jeg skrev denne uken om min sorg, da min far døde når jeg var barn. Min mor gikk bort i august 2013.

http://lillasjel.blogg.no/1424605341_barns_sorg.html

 

Jeg håper du leser disse budskapene med åpent sinn.

Du er ikke nødt til å tro det samme som meg

Uansett hva en tror på, så er det godt å høre sånne ord

Alle gode ord vi leser, går nemlig inni hodet vårt

Kanskje er det akkurat de ordene vi trenger å høre alle sammen

I dag

4 kommentarer
    1. Jeg er bare innom på en lynvisitt i dag, hatt en sltisom dag. Ville bare si at det er to som du kjenner på bloggen min i dag 😀 Som endelig er hjemme igjen 🙂 klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg