Jeg må la deg gå

Jeg må la deg gå

Du er for sterk for meg

Jeg kan ikke ta deg inn

Du vrenger og vrir på følelsene mine

De blir så sterke

Jeg går så dypt inn i dem

 

Jeg må la deg gå

Du må bare være der alene

Jeg kan ikke se på deg

Jeg kan ikke trekke inn kraften din

Du gjør meg ikke godt

Det er nesten som om du ikke vil meg vel

 

Men du vil vel det

Du vil ha meg til å føle

Du vil ha meg til å føle at jeg lever

Jeg kjenner motstand

Jeg vil ikke

Det er for tøft

Jeg blir for sårbar

Du gjør meg sårbar

Jeg må la deg gå

Jeg kan ikke ta inn kraften din

Jeg slipper deg løs

 

Jeg flyter igjen

Jeg lar følelsene gå tilbake til deg

Jeg svever avgårde i livet på nytt

Lettet drar jeg pusten

Jeg lar deg gå

Du store måne høyt der oppe

Fullmånen

Den må jeg gi slipp på

I dag

6 kommentarer
    1. frodith: Jeg har bestemt meg for ikke å la meg blir preget av det, for jeg er redd for å suggerere meg selv hver gang det er fullmåne, men så kom nå disse ordene i et anfall av inspirasjon i går, sammen med 4-5 andre,hehe. Jeg tror fullt og fast på at hvis vi tror vi blir berørt, så blir vi det ihvertfall og det er vel det du tenker og 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg