Ikke gjør som jeg sier, ikke tro på alt heller

Hva går det nå av henne, spør du kanskje

Her skriver hun side opp og side ned

Deretter forteller hun at du ikke skal høre på henne

At du ikke skal gjøre som hun sier

 

Dette er en av de viktigste levereglene du kan ha

Stol på deg selv

Lær deg selv så godt å kjenne at du lytter til din indre stemme

Og husk din indre, gode stemme

Har du en stemme som er veldig negativ, da er det hjernen din som tuller med deg

Hjernen din er mest opptatt av erfaring

Den setter sammen tanker basert på det du har opplevd

Det er ikke deg

Det er kun din historie

Stemmen din sitter inni deg, i din indre kilde, sjelen din

Den kviskrer til deg gjennom hjertet ditt

Det er en god stemme, som vil deg vel

 

 

Det er fint du leser det jeg skriver

Det gleder meg

Men husk bestandig på at det er mitt

Det er jeg som skriver til meg selv

Det kan være feil for deg

Slik er det og med alle andre du møter på din vei

De kan ha mye å fortelle deg om deg

Det er ikke bestandig de har rett

Ikke tro at noen vet bedre enn deg, selv når det viser seg at du gikk feil

Selv om du ikke hadde gått feil, hadde du hørt etter

Da hadde du nemlig mistet den læringen

Ved å gå feil, fant du kanskje en helt ny vei

En du ellers ikke ville ha funnet

 

Husk det nå

Uansett hvem som taler til deg, om det så er kongen

Hør etter inni deg, om dette er din sannhet

Lytt til ditt hjerte

Der har du svarene

I dag

Disse ordene kom til meg og dagen etter kom det noen tanker om både chakraer og tidligere liv, som kanskje snur litt opp ned på det jeg har tenkt og trodd før. Jeg kommer derfor senere til å skrive meg gjennom de tankene for å se om det er min sannhet eller ei 🙂 En annen dag 🙂

8 kommentarer
    1. Det har jeg blitt flink til…får så utrolig mange forslag til hva jeg må gjøre for å bli kvitt ME…jeg prøver det jeg har trua på…og andre tips tenker jeg ja det har sikkert hjulpet deg..men det der passer ikke for meg…jeg har funnet min måte å få sakte men sikker fremgang på..
      Men jeg kan hente inspirasjon fra andre…ord og bilder du deler f.eks…Fortsatt fin dag:)

    2. Helt klart at å følge den indre stemmen er viktig…en øvelse i å lytte til hva den forteller deg…som oftest er det jo det første som kommer som er rett..Mange ganger glemmer jeg å høre og velger noe annet..når jeg burde fulgt intuisjon. .som var det første..😊😊😊masse flott å lese her og så fiiine bilder! Du setter ting i perspektiv og gjør at man tenker litt mer…dypet

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg