Blogg til nytelse


Lillasjel har etterhvert fått mange samarbeidspartnere

Uten dem, hadde Lillasjel vært visuelt mye kjedeligere

Jeg er derfor evig takknemlig for hver og en

Noen har mange bilder og blir brukt mye

Andre har ikke så mange, så da bruker jeg de jeg får til å bruke

 

 

Det som er en utfordring er at mange har fine bilder, men jeg får ikke brukt dem

Bildene må nemlig snakke til meg

De må gi meg ordene

Det høres kanskje litt rart ut, men jeg klarer ikke å dikte

Jeg kan ikke sette meg ned og pønske ut ord

De må komme av seg selv

 

En av de som har mange vakre bilder er Eva-Christin Hillestad

Derfor er hun også flittig brukt

Besøk gjerne siden hennes på facebook: Evas akvareller

Jeg gir dere derfor et knippe av hennes bilder

Senk skuldrene og nyt de

I dag

8 kommentarer
    1. Skjønner godt du liker de bildene..mange vakkre …og det kommer nydelige ord fra deg ut av det også 🙂
      Tror deg på det der med at ikke alle bilder “gir”deg noe…jeg er slik med bilder og ord…enkelte ting bare “tiltaler”meg…andre ikke …selv om det sikkert kan være fint for andre…
      Fortsatt fin kveld 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg