En radar på hodet

Jeg har en innebygget radar

Den sitter oppe på hodet mitt og snurrer rundt

Jeg ser for meg at det kan være nesten som Karlson på taket

Han hadde vel propell på ryggen han

Men jeg kan ikke fly med den da

Eller er det i hjertet den sitter, skal tro

Det kan godt hende at du også har en sånn

Det er finfine greier

Ihvertfall om du bryr deg om dine medmennesker

 

Radaren fungerer sånn at enkelte personer dukker opp i hodet mitt

Det kan være kjente eller ukjente, real life kjente eller facebookkjente

Hodet mitt er nemlig litt rart

Det har en sånn pop up funksjon

I tillegg har den en karusell som går rundt og rundt

En tanke kan poppe opp på radaren og så går den rundt og rundt i den karusellen

Den er ute av syne et øyeblikk, men så dukker den opp igjen

 

 

En sånn tanke kan være en glad tanke eller en grublingstanke

Er den glad, kan jeg jo glede meg

Kose meg med den, kjenne på den og lagre den

Er det en bekymringstanke, må jeg aksjonere

Finne en måte å stoppe den på

 En tanke kan også inneholde et navn

Da vil det navnet gå rundt og rundt der oppe

Det kommer og går med ulik tidsperpektiv

Tar radaren inn samme navnet flere dager etterhverandre, da må jeg  også gå til aksjon

 

 

Da tar jeg kontakt, hvis dette er mulig

Jeg spør da om vedkommende har det bra

Er det noen jeg kjenner godt, kan jeg jo spørre om de har tenkt på meg

Ofte er det nettopp det de har

De har peilet sin radar inn på min

Er det noen jeg ikke får tak i, da sender jeg dem gode tanker

Gode tanker inneholder gode energier

Jeg sender ut en ønske om at alt står bra til

De tankene går opp til en sender i universet, som videresender de til riktig mottaker

Det tror jeg

I dag

4 kommentarer
    1. Hallo!!! Så her du har vært i Barcelona. Jeg er webansvarlig for VisitBarcelona.no og lurte på om du hadde hatt mulighet å delta i et lite intervju om Barcelona? Tanken er at du kan dele ditt syn om byen som destinasjon for nordmenn som vil ut å reise. Intervjuet vil bli publisert på VisitBarcelona.no Kan ikke du sende meg en epost om du synes det høres ut som noe du kunne hatt lyst til? Mvh Beate Martinsen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg